  • 71. Data: 2010-07-27 12:52:36
    Temat: Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 27-07-2010 o 14:28:14 Andrzej Libiszewski
    <a...@g...usunto.pl> napisał(a):

    > Wiesz, jeśli to kwestia utrzymania, to wydałbym te parędziesiąt złotych
    > na
    > zamiennik a dopiero potem bym naprawiał stary. Nie wziąłeś pod uwagę, że
    > używanie wadliwego zasilacza może się skończyć awarią całego notebooka?
    > Jak
    > utrzymałbyś się WTEDY?

    A wiesz że nie pomyślałem że takie przerywanie zasilania może tak się
    skończyć.

    > Nie rozumiem tej logiki - rozważałeś stacjonarkę za parę stów, a nie
    > zasilacz za kilkadziesiąt do stukilkudziesięciu złotych?

    Pewnie że bym kupił zasilacz.
    Ale stawiałem że to gniazdko nawala :) W serwisie w sklepie sprawdziliśmy.
    A tam dostałem zastępczy :)

    W ogóle miałem drugiego lapka HP Pentium M, właśnie tylko po to, aby był
    ewentualnie rezerwowy. I tak leżał nietykany w szafie kilka miesięcy, aż w
    końcu go sprzedałem, bo co tak będzie leżał..

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 72. Data: 2010-07-27 14:24:41
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:1ibm1qtspnxqe$.1934kcb2o80e1.dlg@40tude
    .net...
    > Dlaczego na każdym kroku zakładasz złą wolę serwisu?

    Wystarczy poczytać o serwisach niektórych producentów. Nie każdy jest taki, ale
    może utkwić w pamięci jeden przypadek i osoba uważa, że każdy serwis jest taki
    sam.

  • 73. Data: 2010-07-27 18:15:03
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2010-07-27 14:37, Animka pisze:

    > Tzn, spotkałeś się z przypadkiem, że uwzględniono reklamację na
    > podstawie samego paragonu? Bo faktury zakupu były wymagane.

    Lol, Animka, przestań już... tak, każda reklamacja może być uwzględniona
    na podstawie paragonu.

  • 74. Data: 2010-07-27 18:15:58
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2010-07-27 14:35, Maciek pisze:
    > Cieszę się, ale widać mało jeszcze widziałeś :-)

    Może i dobrze :D

  • 75. Data: 2010-07-27 18:40:59
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 27-07-2010 o 20:15:03 Andrzej Libiszewski
    <a...@g...usunto.pl> napisał(a):

    > Lol, Animka, przestań już... tak, każda reklamacja może być uwzględniona
    > na podstawie paragonu.

    Ale to wyjątkowa raczej praktyka lub do jakiś pierdułek, odzieży, butów
    itp. Co do sprzętu to raczej nie bo przecież na paragonie nie ma np
    numerów seryjnych sprzętu.

  • 76. Data: 2010-07-27 18:54:33
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2010-07-27 20:40, Piotr M pisze:

    > Ale to wyjątkowa raczej praktyka lub do jakiś pierdułek, odzieży, butów
    > itp. Co do sprzętu to raczej nie bo przecież na paragonie nie ma np
    > numerów seryjnych sprzętu.

    Na fakturze także nie ma numerów seryjnych i nie, nie jest to wyjątkowa
    praktyka.

  • 77. Data: 2010-07-27 20:20:27
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 27 Jul 2010 20:54:33 +0200, Andrzej Libiszewski napisał(a):

    > Na fakturze także nie ma numerów seryjnych i nie, nie jest to wyjątkowa
    > praktyka.

    Ja Cię człowieku podziwiam. Taki autorytet podważać... Trzeba mieć
    cohones... ;)

    [ Kobieta, to jedyna zdobycz, która czatuje na swojego łowcę... ]
    [ (Jörg Knör) ]

  • 78. Data: 2010-07-27 20:24:18
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Piotr M pisze:

    > Kupiony w sklepie. Zresztą to nie taki sklepik tylko ogólnopolska sieć
    > salonów z notebookami Primakomp. I ten oddział krakowski też ma swój
    > serwis (nie wiem jak inne). Ale sprawy Asusa odsyłają, nie mają umowy na
    > robienie u siebie.
    no to _mają_ problem. Jak ja stwierdzam ze przyjmuje sprzęt na gwarancji
    (za porozumieniem telefonicznym), to gwarant naprawia (w sensie daje
    częsci i płaci mi za wymianę). JEśli gwarant mówi : "nie nie naprawiaj"
    to sprzęt jedzie UPSem na koszt gwaranta.

> [...]
    > nie doczekałem to dzwonie dziś. A gościu (w dziale serwisu i reklamacji)
    > mówi, że reklamacja nie została uwzględniona przez Asus i w takim
    > przypadku jestem obciążony kosztem transportu 40zł netto. Mówili że są 2
    > miejsca w Polsce serwisowania Asus, jeden w Koszalinie i drugi, jak się
    > nie mylę, to we Wrocławiu, i koszt transporu nieuwzględnionej reklamacji
    > różni się między nimi o 2 zł, tzn w jednym 40 a w drugim 42 netto.
    >
    > ale żeby tego było mało (już nie pisałem o tym), to ten serwisant z tego
    > dziłału mówi że ma odnotowane że próbowali skontaktować się ze mną (być
    no i wreszcie sie im udało i powiedziałeś ze chcesz go spowrotem. Co
    jest do cholery?
    > bo musieli w ciągu 2 dni dać
    > odpowiedź Asusowi czy mają odsyłać ten zasilacz czy utylizować. No i ten
    > serwisant podjął za mnie decyzję aby utylizować.
    >
    > Ogólnie ten serwis i sklep robi pozytywne wrażenie. Dają zastępcze
    > laptopy t i różne inne jak oddaje się na reklamacje gwarancyjną i nie
    > tylko, ale to jakieś dziwne jest nie?

    Mój serwis robi opłakane wrażenie, i co z tego.
    Niedaj sie "ruchać" od tyłu. Rzecznik praw konsumenta w najbliższym U.M.
    obowiazkowo

  • 79. Data: 2010-07-27 20:28:16
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Racja.

  • 80. Data: 2010-07-27 20:40:53
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Andrzej Libiszewski pisze:

    > "rządanie" to jest "żądanie" po kilku godzinach czytania wypocin na różnych
    > forach :) Przepraszam za orta.
    >
    > Czego podstawę prawną chcesz? Żądania zapłacenia za usługę transportową?

    tak.

    1. O ile kupujesz COŚ w stacjonarnym sklepie, MUSISZ dostać informacje o
    CAŁKOWITYM koszcie sprzętu, abonamecnie, serwisach, naprawach, WSZYSTKIM
    za co BYC MOZE zapłacisz. jeśli jest inaczej to nazywa sie to wada
    prawna. Normalnie zostałeś oszukany. jak już wiesz ze to klitka, firma
    kogucik, ale mają bardzo tani sprzęt, to możesz podjąć decyzje o tym czy
    kupisz czy nie.
    2. PRzychodzisz do serwisu z towarem - zepsuł sie. serwis ogląda i mówi:
    - naszym zdaniem to jest tak a tak. mozemy MY dokonać oględzin, i jak to
    PANA wina - płaci PAn 30zł.
    - jesteśmy pół mózgi i Asus na m nie ufa ni w ząb, musimy wszystko do
    niego wysyłać - za co prawodopodobnie PAn zapłaci, - co był
    napisane/powiedziane w momoencie zakupu.
    - przychodzisz do sklepu i mówisz ze masz w dupie gwarancje, produkt ma
    wadę i chesz odstąpić od umowy ( tzw rękojmia) i w tym przypadku sklep
    ponosi 100% odpowiedzialności, choć jest to durne prawo. Z drugiej
    strony, albo po paru latach sklep+serwis podpisuje stosowne umowy,
    dzieki którym przeszkolony pracownik na miejscu "załatwia" reklamacje,
    albo taki sklep plajtuje
    3. Pracuje w serisie całe życie. serisie mechanicznym żeby nie było.
    Wszystko, absolutnie wszystko, pomnożone przez ilość i dni pracy ma
    kolosalną wartość. Na złomie i makulaturze mozna zarobić 13 wypłatę w
    roku. Tyle ze akurat u mnie, NIGDY stara część nie została i nie
    zostanie sprzedana jak nowa. w 99% stara część jest "sprzedawana" za
    0zł+koszt usługi