eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetSerwis Asus i nieuwzględniona reklamacja › Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja
    Date: Tue, 27 Jul 2010 22:40:53 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 42
    Message-ID: <i2ng8m$n6k$1@inews.gazeta.pl>
    References: <op.vggai3po13q3bq@piotr-komputer> <i2kij0$gct$1@inews.gazeta.pl>
    <xihmsvq1em5e$.14ctwwajxa7xb.dlg@40tude.net>
    <i2l9m9$qf6$1@news.task.gda.pl>
    <j...@4...net>
    Reply-To: twitek4@no_spam.gazeta.pl
    NNTP-Posting-Host: 212h230.compnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1280263254 23764 85.198.212.230 (27 Jul 2010 20:40:54 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 27 Jul 2010 20:40:54 +0000 (UTC)
    X-User: twitek4
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.18 (X11/20081112)
    In-Reply-To: <j...@4...net>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1178186
    [ ukryj nagłówki ]

    Andrzej Libiszewski pisze:
    > Dnia Tue, 27 Jul 2010 02:36:29 +0200, Marcin Wasilewski napisał(a):
    >
    >> Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> napisał w
    >> wiadomości news:xihmsvq1em5e$.14ctwwajxa7xb.dlg@40tude.net...
    >>
    >>> Ależ oczywiście, ma prawo rządać zwrotu, podobnie jak serwis ma prawo
    >>> rządać zwrotu kosztów przesyłki przy nieuzasadnionym rządaniu naprawy
    >>> gwarancyjnej.
    >> Podstawę prawną podasz? Przy okazji, co to jest "rządanie"?
    >
    > "rządanie" to jest "żądanie" po kilku godzinach czytania wypocin na różnych
    > forach :) Przepraszam za orta.
    >
    > Czego podstawę prawną chcesz? Żądania zapłacenia za usługę transportową?
    >
    tak.

    1. O ile kupujesz COŚ w stacjonarnym sklepie, MUSISZ dostać informacje o
    CAŁKOWITYM koszcie sprzętu, abonamecnie, serwisach, naprawach, WSZYSTKIM
    za co BYC MOZE zapłacisz. jeśli jest inaczej to nazywa sie to wada
    prawna. Normalnie zostałeś oszukany. jak już wiesz ze to klitka, firma
    kogucik, ale mają bardzo tani sprzęt, to możesz podjąć decyzje o tym czy
    kupisz czy nie.
    2. PRzychodzisz do serwisu z towarem - zepsuł sie. serwis ogląda i mówi:
    - naszym zdaniem to jest tak a tak. mozemy MY dokonać oględzin, i jak to
    PANA wina - płaci PAn 30zł.
    - jesteśmy pół mózgi i Asus na m nie ufa ni w ząb, musimy wszystko do
    niego wysyłać - za co prawodopodobnie PAn zapłaci, - co był
    napisane/powiedziane w momoencie zakupu.
    - przychodzisz do sklepu i mówisz ze masz w dupie gwarancje, produkt ma
    wadę i chesz odstąpić od umowy ( tzw rękojmia) i w tym przypadku sklep
    ponosi 100% odpowiedzialności, choć jest to durne prawo. Z drugiej
    strony, albo po paru latach sklep+serwis podpisuje stosowne umowy,
    dzieki którym przeszkolony pracownik na miejscu "załatwia" reklamacje,
    albo taki sklep plajtuje
    3. Pracuje w serisie całe życie. serisie mechanicznym żeby nie było.
    Wszystko, absolutnie wszystko, pomnożone przez ilość i dni pracy ma
    kolosalną wartość. Na złomie i makulaturze mozna zarobić 13 wypłatę w
    roku. Tyle ze akurat u mnie, NIGDY stara część nie została i nie
    zostanie sprzedana jak nowa. w 99% stara część jest "sprzedawana" za
    0zł+koszt usługi

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: