    From: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja
    Date: Tue, 27 Jul 2010 22:24:18 +0200

    Piotr M pisze:

    > Kupiony w sklepie. Zresztą to nie taki sklepik tylko ogólnopolska sieć
    > salonów z notebookami Primakomp. I ten oddział krakowski też ma swój
    > serwis (nie wiem jak inne). Ale sprawy Asusa odsyłają, nie mają umowy na
    > robienie u siebie.
    no to _mają_ problem. Jak ja stwierdzam ze przyjmuje sprzęt na gwarancji
    (za porozumieniem telefonicznym), to gwarant naprawia (w sensie daje
    częsci i płaci mi za wymianę). JEśli gwarant mówi : "nie nie naprawiaj"
    to sprzęt jedzie UPSem na koszt gwaranta.

> [...]
    > nie doczekałem to dzwonie dziś. A gościu (w dziale serwisu i reklamacji)
    > mówi, że reklamacja nie została uwzględniona przez Asus i w takim
    > przypadku jestem obciążony kosztem transportu 40zł netto. Mówili że są 2
    > miejsca w Polsce serwisowania Asus, jeden w Koszalinie i drugi, jak się
    > nie mylę, to we Wrocławiu, i koszt transporu nieuwzględnionej reklamacji
    > różni się między nimi o 2 zł, tzn w jednym 40 a w drugim 42 netto.
    >
    > ale żeby tego było mało (już nie pisałem o tym), to ten serwisant z tego
    > dziłału mówi że ma odnotowane że próbowali skontaktować się ze mną (być
    no i wreszcie sie im udało i powiedziałeś ze chcesz go spowrotem. Co
    jest do cholery?
    > bo musieli w ciągu 2 dni dać
    > odpowiedź Asusowi czy mają odsyłać ten zasilacz czy utylizować. No i ten
    > serwisant podjął za mnie decyzję aby utylizować.
    >
    > Ogólnie ten serwis i sklep robi pozytywne wrażenie. Dają zastępcze
    > laptopy t i różne inne jak oddaje się na reklamacje gwarancyjną i nie
    > tylko, ale to jakieś dziwne jest nie?

    Mój serwis robi opłakane wrażenie, i co z tego.
    Niedaj sie "ruchać" od tyłu. Rzecznik praw konsumenta w najbliższym U.M.
    obowiazkowo