-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>
Newsgroups: pl.comp.pecet
Subject: Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja
Date: Wed, 28 Jul 2010 00:42:52 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 50
Message-ID: <1srj8hb6k44o4$.1b449h7nhvunr$.dlg@40tude.net>
References: <op.vggai3po13q3bq@piotr-komputer> <i2jvmb$a03$1@inews.gazeta.pl>
<op.vggbewzy13q3bq@piotr-komputer>
<6...@4...net>
<1...@m...kielek.info>
<1jczojlpll3ut$.1qa7z3exqmnfv.dlg@40tude.net>
<3...@f...googlegroups.com>
<op.vggtcrgx13q3bq@piotr-komputer>
<1x6enx0qa2b1.c7pzo2c40rmp$.dlg@40tude.net>
<k...@m...kielek.info>
<1x8vln7azuklz$.wamaqolub7dx$.dlg@40tude.net>
<3ov8gwka6ce2$.dlg@maverick.kielek.info>
<g...@4...net>
<y...@m...kielek.info>
<nc5mkjuxfr4v$.1lhsowkts6aex$.dlg@40tude.net>
<1tauqx55ir8yi$.dlg@maverick.kielek.info>
NNTP-Posting-Host: 195.13.39.172
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1280270576 24227 195.13.39.172 (27 Jul 2010 22:42:56 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 27 Jul 2010 22:42:56 +0000 (UTC)
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
X-Face: ?~X6yj}[/>Qcc%>()b\U,y%."Z9-T-r07I|g%KEp.*EkVPoQL`*qAZ*L,,ZpZQXBy#Fu1IY
K7T4,lwVbsE?;~wo,a:.d]@Q5F@.Whu*`Nr"S!ic(q{,;3,!^)g4r5+<_s7X?zWOx7Y?5Y1=*w-}:q
d@dIbX/Ijf~3lBoX8d0O-UM6Q+G_vliGq8NQT=p4X`EnE*wG5+~Xl`!@T,:
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1178202
[ ukryj nagłówki ]Dnia Wed, 28 Jul 2010 00:20:27 +0200, Przemysław Ryk napisał(a):
>
> Szkoda tylko, że normalnie i wprost się nie mówi, że opłata pokrywa koszty
> transportu i sprawdzenia / testowania wysłanego sprzętu. Mają ludzi za
> tłuszczę, która nie potrafi sobie sprawdzić cen przesyłek kurierskich tu i
> ówdzie? Choć w sumie...
Jak myślisz, ile osób zadało sobie w ogóle trud przeczytania całego tekstu
gwarancji na stronie producenta?
>
>>>> Zapewne była. Kable same raczej się nie rozwarstwiają - chyba że urządzenie
>>>> jest nieprawidłowo eksploatowane. A jak coś szwankuje, to się to od razu
>>>> wysyła na serwis, a nie dożyna dalej, licząc, że nic się więcej nie stanie.
>>>
>>> Wiesz - przy reklamacjach obuwia częstym przypadkiem jest tekst, że były
>>> nieprawidłowo użytkowane. Znaczy się - używałeś obuwia do chodzenia, a to
>>> przecież nie jest normalne. Mój telefon nawet raz nie spadł z biurka -
>>> wiesza się, wylądował trzeci raz w serwisie w ciągu półtora miesiąca.
>>
>> Czyżbyś nabył Etena? ;)
>
> Nie. Nokię E52.
No proszę, a zabrzmiało jakby to był Eten M800 :)
>
> (ciach...)
>>> Więc ja bym był jednak dość ostrożny z tym zwalaniem wszystkiego na
>>> użytkownika.
>>
>> Widziałem już tyle serwisów, że ostrożny to jestem jak klient się zaklina,
>> że jest czysty jak łza i nic nie robił ze sprzętem niewłaściwego. Obejmuje
>> to komputery zalane, z wyyrwanymi na siłę gniazdami i tak dalej.
>
> Przecież to jest do spunktowania w 30 sekund.
Ci najbardziej uparci nawet po pokazaniu zdjęć, gdzie wszystko doskonale
widać (z bibułkami - detektorami wilgoci włącznie) potrafią iść w zaparte.
--
Andrzej Libiszewski; JID: andrea/at/jabster.pl, GG: 5289118
"Krocz naprzód, mężny światłości synu
A te sedesy w kolorze jaśminu
Skąpanego w bladej poświacie miesiąca
Znajdziesz tam, kędy wiedzie strzała gorejąca!"
Następne wpisy z tego wątku
- 27.07.10 22:43 Andrzej Libiszewski
- 27.07.10 22:50 Przemysław Ryk
- 28.07.10 00:10 Przemysław Ryk
- 28.07.10 01:05 Marcin Wasilewski
- 28.07.10 14:40 ToMasz
- 28.07.10 15:42 Andrzej Libiszewski
- 28.07.10 16:59 BQB
- 28.07.10 17:10 Andrzej Libiszewski
- 30.07.10 07:02 ToMasz
- 30.07.10 07:45 RadoslawF
- 30.07.10 08:58 Andrzej Libiszewski
- 30.07.10 08:59 Andrzej Libiszewski
- 30.07.10 09:27 RadoslawF
- 30.07.10 16:41 BQB
- 01.08.10 06:57 Chichotek
Najnowsze wątki z tej grupy
- własny ekran startowy
- Tani, ale szybki i niezawodny modem LTE...
- EPS12V
- Jaka moc wi-fi ?
- Karta dźwiękowa stereo
- Mini pecet
- drukarka potrzebna
- Rok 1973
- CFM (airflow) AMD Wraitha
- 16. Raport Totaliztyczny: Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- 15. Raport Totaliztyczny: Średniowiecze Po,Zniszczeniu AmigaOS i Plan9
- USB3.x->HDMI/DP ze sterownikami w win11
- Dell ubija / przemianowuje swoje flagowe linie laptopów
- Ten adapter nie obsłuży dysków HDD PATA 2.5 cala - producent kłamie czy ja jestem głupi ?
- Przedłużacz USB-C działa w połowie
Najnowsze wątki
- 2025-03-19 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-03-19 Ryga => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i Kad
- 2025-03-19 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-19 Kraków => Programista MS Dynamics 365BC/NAV <=
- 2025-03-19 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-03-19 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-03-19 Kraków => MS Dynamics 365BC/NAV Developer <=
- 2025-03-19 Aresztowany na rok "powinien podziękować za to, że miał możliwość przebywania w zakładzie karnym, bo tam jego stan zdrowia się poprawił"
- 2025-03-19 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-03-19 China-Kraków => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-19 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produk
- 2025-03-19 Prezydent Duda śmie szkalować bodnaturę niepokalanie poczętą, dwóch pełnomocników Geralda B. i "standardy Tuskie"
- 2025-03-18 Tesla na złom
- 2025-03-18 Ziobrotura 3.0 będzie w prawie przesłuchać "świadka" Tuska bez adwokata w sprawach Sienkiewicza/Bodnara/...?
- 2025-03-18 Produkty ,,Made in Germany" wciąż na topie - art. na www.dw.com