-
Data: 2010-07-28 00:10:27
Temat: Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja
Od: Przemysław Ryk <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Dnia Wed, 28 Jul 2010 00:42:52 +0200, Andrzej Libiszewski napisał(a):
>> Szkoda tylko, że normalnie i wprost się nie mówi, że opłata pokrywa koszty
>> transportu i sprawdzenia / testowania wysłanego sprzętu. Mają ludzi za
>> tłuszczę, która nie potrafi sobie sprawdzić cen przesyłek kurierskich tu i
>> ówdzie? Choć w sumie...
>
> Jak myślisz, ile osób zadało sobie w ogóle trud przeczytania całego tekstu
> gwarancji na stronie producenta?
Dlatego napisałem "Choć w sumie...", bo jakoś tak zdaję sobie sprawę z tego,
że czytanie (generalnie), a już czytanie ze zrozumieniem (szczególnie), to
mocno kuleje... Sobie pozwoliłem któregoś dnia popełnić jeden mały tekst
odnośnie tego zjawiska - tu się powtarzać nie będę (jak ktoś chce, to
zapraszam na http://maverick.jogger.pl/2010/07/16/czytanie-ze-zro
zumieniem/)
(ciach...)
>>>> Wiesz - przy reklamacjach obuwia częstym przypadkiem jest tekst, że były
>>>> nieprawidłowo użytkowane. Znaczy się - używałeś obuwia do chodzenia, a to
>>>> przecież nie jest normalne. Mój telefon nawet raz nie spadł z biurka -
>>>> wiesza się, wylądował trzeci raz w serwisie w ciągu półtora miesiąca.
>>>
>>> Czyżbyś nabył Etena? ;)
>>
>> Nie. Nokię E52.
>
> No proszę, a zabrzmiało jakby to był Eten M800 :)
Pół roku spokoju, wieszanie się, problemy z włączeniem - generalnie cyrk.
Teksty pracowników z serwisu dalej cholernie mocno podnoszą mi ciśnienie,
ale pozwolę sobie zacytować (może mi aorta nie pieprznie - jednocześnie
przepraszam za offtopa):
- po pierwszej wizycie i wymianie płyty głównej, przy wizycie drugiej: "Pan
przywracał ustawienia z kopii zapasowej? Och, to mogło spowodować problemy".
Na pytanie które konkretnie ustawienia owe problemy spowodować mogły i
dlaczego przez poprzednie pół roku użytkownia (ze starą płytą główną)
problemów nie raczyły sprawiać, pani się zawiesiła i odpowiedzi udzielić nie
potrafiła;
- odbiór telefonu po drugiej wizycie. Czytam, że dokonano "aktualizacji
oprogramowania". Pytam pani, co to ma znaczyć, skoro wersja oprogramowania
jest dokładnie identyczna z tą, którą miałem przed oddaniem aparatu do
naprawy. Pani mi na to, że takie ponowne wgranie softu może pomóc. Na
pytanie, czy jak jej silnik w samochodzie zgaśnie i nie pozwala się ponownie
uruchomić, stosuje metodę pt. "wysiąść, wsiąść i spróbować ponownie
odpalić", pani się znowu zawiesiła. Może nie ma samochodu. W każdym bądź
razie wymamrotała pod nosem magiczne stwierdzenie o "procedurach". Spytałem
się pani, o co się chce założyć, że będę tu przed upływem tygodnia. Niestety
- nie zaryzykowała.
- dogrzebałem się w sieci
(http://www.ipmart-forum.pl/archive/index.php/t-2335
8.html) informacji, że
po prostu część telefonów tego modelu jest fabrycznie uwalona. Sprawdziłem
sobie numery seryjne płyt głównych - pierwsza niby nie pasowała (9 cyfrą
IMEI u mnie była AFAIR 9 (nie mam teraz karty gwarancyjnej pod ręką - leży w
serwisie z aparatem)). Może dlatego słuchawka wytrzymała pół roku. Po
wymianie płyty IMEI na 9 polu miał już cyfrę 2. Telefon wytrzymał miesiąc,
zaliczając ze dwa razy zwis. Oddaję do naprawy, pani mi wyjeżdża z tekstem o
"aktualizacji oprogramowania", na co mnie zaczęło już szkliwo z zębów
schodzić. Pokazuję wydruk z tym wątkiem. Pani rzuca tekste "to pewnie z
jakiegoś forum? Wie pan, na forach to ludzie bzdury wypisują". Tylko jakoś
nie chciała mi dać na piśmie zapewnienia, że znalezione i przedstawione
przeze mnie informacje to właśnie bzdury. Dziwnym też trafem (telefon oddany
w ostatnią sobotę) jeszcze nie dawali znać, że jest do odbioru (poprzednio
się w niecałe 48 godzin "uwinęli"). Inna sprawa, że jak przyjdę po odbiór i
zobaczę ten tekst (o aktualizacji softu), to sobie zapotrzebuję owego
"serwisanta", który to wymyślił i rozwieszę po okolicznych latarniach, bo -
przepraszam wrażliwych - wkurwiony już jestem do wiwatu. Podobnie zresztą,
jak zobaczę IMEI ewentualnie wymienionej płyty głównej z 1 czy 2 na 9
pozycji.
Kolejną już kwestią jest, że pieprzę się z tym tematem od 14 czerwca. Jak by
nie patrzeć - półtora miesiąca, podczas których serwis Nokii najwyraźniej
usiłuje rżnąć głupa koncertowo. Nie wiem, na ile się to zda, ale nie
zamierzam odpuścić - albo telefon dostanę sprawny, albo zażądam wymiany na
sprawny u sprzedawcy. Nokię Poland i to podejście do nabywcy i tak opiszę
gdzie się da, łącznie ze skierowaniem pisma do rzecznika praw konsumenta i
naczalstwa Nokii Poland. Poziom wk***ienia przekroczył już u mnie po prostu
wartości krytyczne.
>> (ciach...)
>> Przecież to jest do spunktowania w 30 sekund.
>
> Ci najbardziej uparci nawet po pokazaniu zdjęć, gdzie wszystko doskonale
> widać (z bibułkami - detektorami wilgoci włącznie) potrafią iść w zaparte.
Wiesz - wychodzę z założenia, że z siebie nie dam robić idioty, niezależnie
od tego "z której strony biurka" jestem. Podejście się sprawdza, choć
czasami bywa gorąco. :)
--
[ Przemysław "Maverick" Ryk ICQ: 17634926 GG: 2808132 ]
[ Fortuna to niestała dziwka. ]
[ (Konował, Glen Cook "Czarna Kompania") ]
Następne wpisy z tego wątku
- 28.07.10 01:05 Marcin Wasilewski
- 28.07.10 14:40 ToMasz
- 28.07.10 15:42 Andrzej Libiszewski
- 28.07.10 16:59 BQB
- 28.07.10 17:10 Andrzej Libiszewski
- 30.07.10 07:02 ToMasz
- 30.07.10 07:45 RadoslawF
- 30.07.10 08:58 Andrzej Libiszewski
- 30.07.10 08:59 Andrzej Libiszewski
- 30.07.10 09:27 RadoslawF
- 30.07.10 16:41 BQB
- 01.08.10 06:57 Chichotek
Najnowsze wątki z tej grupy
- drukarka potrzebna
- Rok 1973
- CFM (airflow) AMD Wraitha
- 16. Raport Totaliztyczny: Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- 15. Raport Totaliztyczny: Średniowiecze Po,Zniszczeniu AmigaOS i Plan9
- USB3.x->HDMI/DP ze sterownikami w win11
- Dell ubija / przemianowuje swoje flagowe linie laptopów
- Ten adapter nie obsłuży dysków HDD PATA 2.5 cala - producent kłamie czy ja jestem głupi ?
- Przedłużacz USB-C działa w połowie
- Fujitsu LIFEBOOK E746
- Alternatywny nośnik do monitoringu zamiast HDD?
- Pendrive, ale dysk
- Dyski HDD SATA 2,5'' >2TB
- Funbox 10 - Czy miał już ktoś styczność z tym sagemowym sprzętem?
- Konwersja dysku z MBR na GPT
Najnowsze wątki
- 2025-02-10 Spalił się spaliniak
- 2025-02-10 zarowka wifi - z sensowna apka lub lepiej albo lokalnie lub przez web. I zeby harmonogram miala
- 2025-02-10 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-10 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2025-02-10 Dlaczego takie preferencje banków?
- 2025-02-10 Białystok => iOS Developer (Swift) <=
- 2025-02-10 Mińsk Mazowiecki => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-02-10 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-10 Współczesne mierniki zniekształceń nieliniowych THD audio, produkują jakieś?
- 2025-02-10 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-10 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-02-10 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-02-10 Chrzanów => NodeJS Developer <=
- 2025-02-10 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-10 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=