eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetSerwis Asus i nieuwzględniona reklamacja › Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja
  • Data: 2010-07-28 16:59:18
    Temat: Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Andrzej Libiszewski pisze:
    > Dnia Mon, 26 Jul 2010 22:24:32 +0200, Jawi napisał(a):
    >
    >
    >> :)))) pogadaj z rzecznikiem, serio. Najlepiej papier z pieczątami ze
    >> sklepu o ich decyzji:) Niech Ci to dadzą na papierze.
    >
    > Wszystko ok, tylko zwracam uwagę, że tu sklep nie ma nic do gadania,
    > decyzja jest serwisu producenta.

    A masz całkowitą pewność, że sklep ten uszkodzony zasilacz gdziekolwiek
    wysyłał? Może nigdzie nie wysłał a sam podał takie info, bo "ktoś"
    potrzebował taki zasilacz?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: