eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetSerwis Asus i nieuwzględniona reklamacjaRe: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Przemysław Ryk <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja
    Date: Wed, 28 Jul 2010 00:20:27 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 56
    Sender: p...@g...com
    Message-ID: <1tauqx55ir8yi$.dlg@maverick.kielek.info>
    References: <op.vggai3po13q3bq@piotr-komputer> <i2jvmb$a03$1@inews.gazeta.pl>
    <op.vggbewzy13q3bq@piotr-komputer>
    <6...@4...net>
    <1...@m...kielek.info>
    <1jczojlpll3ut$.1qa7z3exqmnfv.dlg@40tude.net>
    <3...@f...googlegroups.com>
    <op.vggtcrgx13q3bq@piotr-komputer>
    <1x6enx0qa2b1.c7pzo2c40rmp$.dlg@40tude.net>
    <k...@m...kielek.info>
    <1x8vln7azuklz$.wamaqolub7dx$.dlg@40tude.net>
    <3ov8gwka6ce2$.dlg@maverick.kielek.info>
    <g...@4...net>
    <y...@m...kielek.info>
    <nc5mkjuxfr4v$.1lhsowkts6aex$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: chello089073211119.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1280269267 13988 89.73.211.119 (27 Jul 2010 22:21:07 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 27 Jul 2010 22:21:07 +0000 (UTC)
    X-User: przemek_ryk
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl Hamster/2.1.0.11
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1178198
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Tue, 27 Jul 2010 13:46:11 +0200, Andrzej Libiszewski napisał(a):

    >> "Taka sobie historyjka. Laptop kilkumiesięczny i zasilacz padł, a właściwie
    >> kabel. Reklamacja nieuwzględniona gdyż usterka z winy użytkownika. Gdy
    >> reklamacje nie są uwzględniane to klient jest obciążany kosztami
    >> transportu, i to nie małymi bo 42zł netto, czyli ponad 50zł."
    >> Message-ID: <op.vggai3po13q3bq@piotr-komputer>
    >>
    >> IMVHO jest to opłata tylko i wyłącznie za transport.
    >
    > Ale to serwis ustala sobie taryfę za ten transport, co z tego rozlicza to
    > już osobna sprawa. W każdym razie, zostawiając rzecz na boku, taka opłata
    > jest podobna we wszystkich serwisach, nie tylko u Asusa. Lenovo, HP - jeden
    > pies.

    Szkoda tylko, że normalnie i wprost się nie mówi, że opłata pokrywa koszty
    transportu i sprawdzenia / testowania wysłanego sprzętu. Mają ludzi za
    tłuszczę, która nie potrafi sobie sprawdzić cen przesyłek kurierskich tu i
    ówdzie? Choć w sumie...

    >>> Zapewne była. Kable same raczej się nie rozwarstwiają - chyba że urządzenie
    >>> jest nieprawidłowo eksploatowane. A jak coś szwankuje, to się to od razu
    >>> wysyła na serwis, a nie dożyna dalej, licząc, że nic się więcej nie stanie.
    >>
    >> Wiesz - przy reklamacjach obuwia częstym przypadkiem jest tekst, że były
    >> nieprawidłowo użytkowane. Znaczy się - używałeś obuwia do chodzenia, a to
    >> przecież nie jest normalne. Mój telefon nawet raz nie spadł z biurka -
    >> wiesza się, wylądował trzeci raz w serwisie w ciągu półtora miesiąca.
    >
    > Czyżbyś nabył Etena? ;)

    Nie. Nokię E52.

    (ciach...)
    >> Więc ja bym był jednak dość ostrożny z tym zwalaniem wszystkiego na
    >> użytkownika.
    >
    > Widziałem już tyle serwisów, że ostrożny to jestem jak klient się zaklina,
    > że jest czysty jak łza i nic nie robił ze sprzętem niewłaściwego. Obejmuje
    > to komputery zalane, z wyyrwanymi na siłę gniazdami i tak dalej.

    Przecież to jest do spunktowania w 30 sekund.

    Mnie do firmy kiedyś monitor przyszedł. Też się podobno coś "samo" zepsuło.
    Chłopaki w serwisie dojść nie mogli za bardzo co i jak, dopóki ktoś z biura
    (kociarz z zamiłowania) nie wpadł, nie ruszył ze dwa razy nosem i nie spytał
    z głupia frant "kocięta zaczęliście hodować, czy co?". Się okazało, że
    obrażony na wymianę legowiska na CRTku futrzak tak się wściekł, że
    potraktował LCDka sikiem parabolicznym... Klient dostał uprzejmie informację
    o przyczynach uszkodzenia i przewidywanych kosztach naprawy i tyle.

    --
    [ Przemysław "Maverick" Ryk ICQ: 17634926 GG: 2808132 ]
    [ House: You have three choices in this life.Be good, get good, or give up.]
    [ You've gone for column "D". Why? Simple answer is, if you don't try, you ]
    [ can't fail. Are you really that simple? ("House M.D. 4x09 Games") ]

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: