-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Przemysław Ryk <p...@g...com>
Newsgroups: pl.comp.pecet
Subject: Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja
Date: Wed, 28 Jul 2010 00:20:27 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 56
Sender: p...@g...com
Message-ID: <1tauqx55ir8yi$.dlg@maverick.kielek.info>
References: <op.vggai3po13q3bq@piotr-komputer> <i2jvmb$a03$1@inews.gazeta.pl>
<op.vggbewzy13q3bq@piotr-komputer>
<6...@4...net>
<1...@m...kielek.info>
<1jczojlpll3ut$.1qa7z3exqmnfv.dlg@40tude.net>
<3...@f...googlegroups.com>
<op.vggtcrgx13q3bq@piotr-komputer>
<1x6enx0qa2b1.c7pzo2c40rmp$.dlg@40tude.net>
<k...@m...kielek.info>
<1x8vln7azuklz$.wamaqolub7dx$.dlg@40tude.net>
<3ov8gwka6ce2$.dlg@maverick.kielek.info>
<g...@4...net>
<y...@m...kielek.info>
<nc5mkjuxfr4v$.1lhsowkts6aex$.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: chello089073211119.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1280269267 13988 89.73.211.119 (27 Jul 2010 22:21:07 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 27 Jul 2010 22:21:07 +0000 (UTC)
X-User: przemek_ryk
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl Hamster/2.1.0.11
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1178198
[ ukryj nagłówki ]Dnia Tue, 27 Jul 2010 13:46:11 +0200, Andrzej Libiszewski napisał(a):
>> "Taka sobie historyjka. Laptop kilkumiesięczny i zasilacz padł, a właściwie
>> kabel. Reklamacja nieuwzględniona gdyż usterka z winy użytkownika. Gdy
>> reklamacje nie są uwzględniane to klient jest obciążany kosztami
>> transportu, i to nie małymi bo 42zł netto, czyli ponad 50zł."
>> Message-ID: <op.vggai3po13q3bq@piotr-komputer>
>>
>> IMVHO jest to opłata tylko i wyłącznie za transport.
>
> Ale to serwis ustala sobie taryfę za ten transport, co z tego rozlicza to
> już osobna sprawa. W każdym razie, zostawiając rzecz na boku, taka opłata
> jest podobna we wszystkich serwisach, nie tylko u Asusa. Lenovo, HP - jeden
> pies.
Szkoda tylko, że normalnie i wprost się nie mówi, że opłata pokrywa koszty
transportu i sprawdzenia / testowania wysłanego sprzętu. Mają ludzi za
tłuszczę, która nie potrafi sobie sprawdzić cen przesyłek kurierskich tu i
ówdzie? Choć w sumie...
>>> Zapewne była. Kable same raczej się nie rozwarstwiają - chyba że urządzenie
>>> jest nieprawidłowo eksploatowane. A jak coś szwankuje, to się to od razu
>>> wysyła na serwis, a nie dożyna dalej, licząc, że nic się więcej nie stanie.
>>
>> Wiesz - przy reklamacjach obuwia częstym przypadkiem jest tekst, że były
>> nieprawidłowo użytkowane. Znaczy się - używałeś obuwia do chodzenia, a to
>> przecież nie jest normalne. Mój telefon nawet raz nie spadł z biurka -
>> wiesza się, wylądował trzeci raz w serwisie w ciągu półtora miesiąca.
>
> Czyżbyś nabył Etena? ;)
Nie. Nokię E52.
(ciach...)
>> Więc ja bym był jednak dość ostrożny z tym zwalaniem wszystkiego na
>> użytkownika.
>
> Widziałem już tyle serwisów, że ostrożny to jestem jak klient się zaklina,
> że jest czysty jak łza i nic nie robił ze sprzętem niewłaściwego. Obejmuje
> to komputery zalane, z wyyrwanymi na siłę gniazdami i tak dalej.
Przecież to jest do spunktowania w 30 sekund.
Mnie do firmy kiedyś monitor przyszedł. Też się podobno coś "samo" zepsuło.
Chłopaki w serwisie dojść nie mogli za bardzo co i jak, dopóki ktoś z biura
(kociarz z zamiłowania) nie wpadł, nie ruszył ze dwa razy nosem i nie spytał
z głupia frant "kocięta zaczęliście hodować, czy co?". Się okazało, że
obrażony na wymianę legowiska na CRTku futrzak tak się wściekł, że
potraktował LCDka sikiem parabolicznym... Klient dostał uprzejmie informację
o przyczynach uszkodzenia i przewidywanych kosztach naprawy i tyle.
--
[ Przemysław "Maverick" Ryk ICQ: 17634926 GG: 2808132 ]
[ House: You have three choices in this life.Be good, get good, or give up.]
[ You've gone for column "D". Why? Simple answer is, if you don't try, you ]
[ can't fail. Are you really that simple? ("House M.D. 4x09 Games") ]
Następne wpisy z tego wątku
- 27.07.10 22:24 Piotr M
- 27.07.10 22:42 Andrzej Libiszewski
- 27.07.10 22:43 Andrzej Libiszewski
- 27.07.10 22:50 Przemysław Ryk
- 28.07.10 00:10 Przemysław Ryk
- 28.07.10 01:05 Marcin Wasilewski
- 28.07.10 14:40 ToMasz
- 28.07.10 15:42 Andrzej Libiszewski
- 28.07.10 16:59 BQB
- 28.07.10 17:10 Andrzej Libiszewski
- 30.07.10 07:02 ToMasz
- 30.07.10 07:45 RadoslawF
- 30.07.10 08:58 Andrzej Libiszewski
- 30.07.10 08:59 Andrzej Libiszewski
- 30.07.10 09:27 RadoslawF
Najnowsze wątki z tej grupy
- drukarka potrzebna
- Rok 1973
- CFM (airflow) AMD Wraitha
- 16. Raport Totaliztyczny: Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- 15. Raport Totaliztyczny: Średniowiecze Po,Zniszczeniu AmigaOS i Plan9
- USB3.x->HDMI/DP ze sterownikami w win11
- Dell ubija / przemianowuje swoje flagowe linie laptopów
- Ten adapter nie obsłuży dysków HDD PATA 2.5 cala - producent kłamie czy ja jestem głupi ?
- Przedłużacz USB-C działa w połowie
- Fujitsu LIFEBOOK E746
- Alternatywny nośnik do monitoringu zamiast HDD?
- Pendrive, ale dysk
- Dyski HDD SATA 2,5'' >2TB
- Funbox 10 - Czy miał już ktoś styczność z tym sagemowym sprzętem?
- Konwersja dysku z MBR na GPT
Najnowsze wątki
- 2025-02-10 Spalił się spaliniak
- 2025-02-10 zarowka wifi - z sensowna apka lub lepiej albo lokalnie lub przez web. I zeby harmonogram miala
- 2025-02-10 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-10 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2025-02-10 Dlaczego takie preferencje banków?
- 2025-02-10 Białystok => iOS Developer (Swift) <=
- 2025-02-10 Mińsk Mazowiecki => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-02-10 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-10 Współczesne mierniki zniekształceń nieliniowych THD audio, produkują jakieś?
- 2025-02-10 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-10 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-02-10 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-02-10 Chrzanów => NodeJS Developer <=
- 2025-02-10 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-10 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=