-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>
Newsgroups: pl.comp.pecet
Subject: Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja
Date: Tue, 27 Jul 2010 13:49:19 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 53
Message-ID: <1ibm1qtspnxqe$.1934kcb2o80e1.dlg@40tude.net>
References: <op.vggai3po13q3bq@piotr-komputer> <i2kij0$gct$1@inews.gazeta.pl>
<op.vggt18b513q3bq@piotr-komputer>
<d...@u...googlegroups.com>
<op.vgh0oixg13q3bq@piotr-komputer>
<c7jccwwqm1if$.q20mld3fqnjh$.dlg@40tude.net>
<op.vgh1zdvc13q3bq@piotr-komputer>
NNTP-Posting-Host: 195.13.39.172
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1280231362 1369 195.13.39.172 (27 Jul 2010 11:49:22 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 27 Jul 2010 11:49:22 +0000 (UTC)
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
X-Face: ?~X6yj}[/>Qcc%>()b\U,y%."Z9-T-r07I|g%KEp.*EkVPoQL`*qAZ*L,,ZpZQXBy#Fu1IY
K7T4,lwVbsE?;~wo,a:.d]@Q5F@.Whu*`Nr"S!ic(q{,;3,!^)g4r5+<_s7X?zWOx7Y?5Y1=*w-}:q
d@dIbX/Ijf~3lBoX8d0O-UM6Q+G_vliGq8NQT=p4X`EnE*wG5+~Xl`!@T,:
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1178151
[ ukryj nagłówki ]Dnia Tue, 27 Jul 2010 13:24:39 +0200, Piotr M napisał(a):
> Dnia 27-07-2010 o 13:08:24 Andrzej Libiszewski
> <a...@g...usunto.pl> napisał(a):
>
>> Dnia Tue, 27 Jul 2010 12:56:32 +0200, Piotr M napisał(a):
>>
>>
>>>
>>> Popełniłem błąd, że nie sprawdziłem czy zapisali numer seryjny zasilacza
>>> na "Przyjęciu zgłoszenia", wpisali nr laptopa.
>>
>> Zasilacze często nie mają numerów seryjnych, tylko PN, taki sam dla
>> wszystkich sztuk danego modelu. A na zgłoszeniu MUSI się znaleźć numer
>> seryjny notebooka, do którego przypisany był zasilacz.
>
> Nr seryjny laptopa jest. Ale co z tego skoro zasilacz mogą wydać teraz
> jakiś inny?
Dlaczego na każdym kroku zakładasz złą wolę serwisu?
>
> A rzecznik powiedziała, że wcale nie musi być numer seryjny, w sensie, że
> to klient powinien ich pilnować.
Rzecznik ma pojęcie o prawie, ale nie ma pojęcia o procedurach serwisowych.
Ja ci mówię co się musi znaleźć w zgłoszeniu do producenta, żeby W OGÓLE
rozpoczął procedurę serwisową.
>
>>> W sumie to mogą mi teraz
>>> wydać jakiś inny jak faktycznie Asus już zutylizował tamten. Pomyślałem
>>> teraz też, że serwis w tym sklepie kręci jakiś własny biznes i
>>> specjalnie
>>> tak robią (nie informują o ewentualnych kosztach, że już podjęli
>>> decyzję,
>>> itd), aby sobie taki zasilacz odebrać, naprawić i sprzedać.
>>
>> W jakim celu miałby tak robić?
>
> To co napisałem. Aby sobie sprzęt za te 5 dych odebrać, naprawić i
> sprzedać. Ale to tylko takie moje ewentualne podejrzenie.
Taaa, jasne. Nie mają co robić tylko na boku walnięte zasilacze dilują. Weź
się trochę zastanów zanim coś napiszesz.
--
Andrzej Libiszewski; JID: andrea/at/jabster.pl, GG: 5289118
"The beer was good and there was even a free lunch. The demons
tormenting the redhaired woman tied to the stake had been so shiny
they'd hurt to look at. Gone now, but the whole thing had been
beautiful. Everything was beautiful."
Następne wpisy z tego wątku
- 27.07.10 11:53 Maciek
- 27.07.10 12:04 Piotr M
- 27.07.10 12:06 Piotr M
- 27.07.10 12:24 Andrzej Libiszewski
- 27.07.10 12:28 Andrzej Libiszewski
- 27.07.10 12:35 Maciek
- 27.07.10 12:52 Piotr M
- 27.07.10 14:24 qwerty
- 27.07.10 12:37 Animka
- 27.07.10 18:15 Andrzej Libiszewski
- 27.07.10 18:15 Andrzej Libiszewski
- 27.07.10 18:40 Piotr M
- 27.07.10 18:54 Andrzej Libiszewski
- 27.07.10 20:20 Przemysław Ryk
- 27.07.10 20:24 ToMasz
Najnowsze wątki z tej grupy
- Rok 1973
- CFM (airflow) AMD Wraitha
- 16. Raport Totaliztyczny: Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- 15. Raport Totaliztyczny: Średniowiecze Po,Zniszczeniu AmigaOS i Plan9
- USB3.x->HDMI/DP ze sterownikami w win11
- Dell ubija / przemianowuje swoje flagowe linie laptopów
- Ten adapter nie obsłuży dysków HDD PATA 2.5 cala - producent kłamie czy ja jestem głupi ?
- Przedłużacz USB-C działa w połowie
- Fujitsu LIFEBOOK E746
- Alternatywny nośnik do monitoringu zamiast HDD?
- Pendrive, ale dysk
- Dyski HDD SATA 2,5'' >2TB
- Funbox 10 - Czy miał już ktoś styczność z tym sagemowym sprzętem?
- Konwersja dysku z MBR na GPT
- Przenosiny systemu
Najnowsze wątki
- 2025-01-29 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-29 Poznań => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-29 Warszawa => Developer Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations (D36
- 2025-01-29 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2025-01-29 Warszawa => Mid IT Recruiter <=
- 2025-01-29 Białystok => UX Designer <=
- 2025-01-29 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-29 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2025-01-29 Zdalny podpis
- 2025-01-29 Nazbyt "muzyczne" słuchawki
- 2025-01-29 Warszawa => QA Engineer <=
- 2025-01-29 Prawo jak je [nie]rząd rozumie.
- 2025-01-29 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-29 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-29 Warszawa => Software .Net Developer <=