eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetSerwis Asus i nieuwzględniona reklamacjaRe: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja
    Date: Tue, 27 Jul 2010 13:49:19 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 53
    Message-ID: <1ibm1qtspnxqe$.1934kcb2o80e1.dlg@40tude.net>
    References: <op.vggai3po13q3bq@piotr-komputer> <i2kij0$gct$1@inews.gazeta.pl>
    <op.vggt18b513q3bq@piotr-komputer>
    <d...@u...googlegroups.com>
    <op.vgh0oixg13q3bq@piotr-komputer>
    <c7jccwwqm1if$.q20mld3fqnjh$.dlg@40tude.net>
    <op.vgh1zdvc13q3bq@piotr-komputer>
    NNTP-Posting-Host: 195.13.39.172
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1280231362 1369 195.13.39.172 (27 Jul 2010 11:49:22 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 27 Jul 2010 11:49:22 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    X-Face: ?~X6yj}[/>Qcc%>()b\U,y%."Z9-T-r07I|g%KEp.*EkVPoQL`*qAZ*L,,ZpZQXBy#Fu1IY
    K7T4,lwVbsE?;~wo,a:.d]@Q5F@.Whu*`Nr"S!ic(q{,;3,!^)g4r5+<_s7X?zWOx7Y?5Y1=*w-}:q
    d@dIbX/Ijf~3lBoX8d0O-UM6Q+G_vliGq8NQT=p4X`EnE*wG5+~Xl`!@T,:
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1178151
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Tue, 27 Jul 2010 13:24:39 +0200, Piotr M napisał(a):

    > Dnia 27-07-2010 o 13:08:24 Andrzej Libiszewski
    > <a...@g...usunto.pl> napisał(a):
    >
    >> Dnia Tue, 27 Jul 2010 12:56:32 +0200, Piotr M napisał(a):
    >>
    >>
    >>>
    >>> Popełniłem błąd, że nie sprawdziłem czy zapisali numer seryjny zasilacza
    >>> na "Przyjęciu zgłoszenia", wpisali nr laptopa.
    >>
    >> Zasilacze często nie mają numerów seryjnych, tylko PN, taki sam dla
    >> wszystkich sztuk danego modelu. A na zgłoszeniu MUSI się znaleźć numer
    >> seryjny notebooka, do którego przypisany był zasilacz.
    >
    > Nr seryjny laptopa jest. Ale co z tego skoro zasilacz mogą wydać teraz
    > jakiś inny?

    Dlaczego na każdym kroku zakładasz złą wolę serwisu?

    >
    > A rzecznik powiedziała, że wcale nie musi być numer seryjny, w sensie, że
    > to klient powinien ich pilnować.

    Rzecznik ma pojęcie o prawie, ale nie ma pojęcia o procedurach serwisowych.
    Ja ci mówię co się musi znaleźć w zgłoszeniu do producenta, żeby W OGÓLE
    rozpoczął procedurę serwisową.

    >
    >>> W sumie to mogą mi teraz
    >>> wydać jakiś inny jak faktycznie Asus już zutylizował tamten. Pomyślałem
    >>> teraz też, że serwis w tym sklepie kręci jakiś własny biznes i
    >>> specjalnie
    >>> tak robią (nie informują o ewentualnych kosztach, że już podjęli
    >>> decyzję,
    >>> itd), aby sobie taki zasilacz odebrać, naprawić i sprzedać.
    >>
    >> W jakim celu miałby tak robić?
    >
    > To co napisałem. Aby sobie sprzęt za te 5 dych odebrać, naprawić i
    > sprzedać. Ale to tylko takie moje ewentualne podejrzenie.

    Taaa, jasne. Nie mają co robić tylko na boku walnięte zasilacze dilują. Weź
    się trochę zastanów zanim coś napiszesz.


    --
    Andrzej Libiszewski; JID: andrea/at/jabster.pl, GG: 5289118
    "The beer was good and there was even a free lunch. The demons
    tormenting the redhaired woman tied to the stake had been so shiny
    they'd hurt to look at. Gone now, but the whole thing had been
    beautiful. Everything was beautiful."

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: