eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetSerwis Asus i nieuwzględniona reklamacjaRe: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.internetia.
    pl!not-for-mail
    From: "Piotr M" <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja
    Date: Tue, 27 Jul 2010 13:24:39 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 54
    Message-ID: <op.vgh1zdvc13q3bq@piotr-komputer>
    References: <op.vggai3po13q3bq@piotr-komputer> <i2kij0$gct$1@inews.gazeta.pl>
    <op.vggt18b513q3bq@piotr-komputer>
    <d...@u...googlegroups.com>
    <op.vgh0oixg13q3bq@piotr-komputer>
    <c7jccwwqm1if$.q20mld3fqnjh$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: 213-238-116-144.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed; delsp=yes
    Content-Transfer-Encoding: Quoted-Printable
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1280230061 30233 213.238.116.144 (27 Jul 2010 11:27:41
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 27 Jul 2010 11:27:41 +0000 (UTC)
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    User-Agent: Opera Mail/10.60 (Win32)
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1178149
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 27-07-2010 o 13:08:24 Andrzej Libiszewski
    <a...@g...usunto.pl> napisał(a):

    > Dnia Tue, 27 Jul 2010 12:56:32 +0200, Piotr M napisał(a):
    >
    >
    >>
    >> Popełniłem błąd, że nie sprawdziłem czy zapisali numer seryjny zasilacza
    >> na "Przyjęciu zgłoszenia", wpisali nr laptopa.
    >
    > Zasilacze często nie mają numerów seryjnych, tylko PN, taki sam dla
    > wszystkich sztuk danego modelu. A na zgłoszeniu MUSI się znaleźć numer
    > seryjny notebooka, do którego przypisany był zasilacz.

    Nr seryjny laptopa jest. Ale co z tego skoro zasilacz mogą wydać teraz
    jakiś inny?

    A rzecznik powiedziała, że wcale nie musi być numer seryjny, w sensie, że
    to klient powinien ich pilnować.

    >> W sumie to mogą mi teraz
    >> wydać jakiś inny jak faktycznie Asus już zutylizował tamten. Pomyślałem
    >> teraz też, że serwis w tym sklepie kręci jakiś własny biznes i
    >> specjalnie
    >> tak robią (nie informują o ewentualnych kosztach, że już podjęli
    >> decyzję,
    >> itd), aby sobie taki zasilacz odebrać, naprawić i sprzedać.
    >
    > W jakim celu miałby tak robić?

    To co napisałem. Aby sobie sprzęt za te 5 dych odebrać, naprawić i
    sprzedać. Ale to tylko takie moje ewentualne podejrzenie.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: