-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Thu, 09 Oct 2014 15:28:24 +0200
From: Trybun <I...@j...com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.6.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Sens wymiany paska rozrządu
References: <542dbdee$0$12624$65785112@news.neostrada.pl>
<m0kfmk$le1$1@node1.news.atman.pl>
<lvuhcbsqck57$.o1s07cwlkdea$.dlg@40tude.net>
<m0m7kr$fi5$1@node1.news.atman.pl>
<buwkb57vkwkh$.gq9crzehxkxs.dlg@40tude.net>
<m0op7o$5di$3@node1.news.atman.pl>
<so1jqt2bx98m$.g7ng5evmbn0g.dlg@40tude.net>
<m0p3dv$gtf$1@node1.news.atman.pl> <m0p72v$a11$1@mx1.internetia.pl>
<m0r4lo$l4l$3@node1.news.atman.pl>
<54312670$0$12624$65785112@news.neostrada.pl>
<54317227$0$3169$65785112@news.neostrada.pl>
<54317988$0$12632$65785112@news.neostrada.pl>
<5432f029$0$3161$65785112@news.neostrada.pl>
<54344683$0$3174$65785112@news.neostrada.pl>
<m11m8i$2n8$1@node2.news.atman.pl>
In-Reply-To: <m11m8i$2n8$1@node2.news.atman.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Antivirus: avast! (VPS 141009-0, 2014-10-09), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 30
Message-ID: <54368d6a$0$12636$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 31.61.138.1
X-Trace: 1412861290 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 12636 31.61.138.1:2753
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2546523
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-10-07 23:34, RadoslawF pisze:
> Dnia 2014-10-07 22:01, Użytkownik Trybun napisał:
>
>>>>>> Zastawa miała taki motor. Co prawda silnik trochę większy bo 1.1L
>>>>>> ale
>>>>>> chyba się kwalifikuje..
>>>>>
>>>>> Znaczy - Fiat 508...
>>>>>
>>>>
>>>> Fiat 128. W którymś tam roku zwycięzca w konkursie "Auto Roku".
>>>
>>> Nie. Fiat 508, Polski Fiat 508... To ten silnik!
>>>
>>
>> Podaj choć przybliżone parametry owego silnika FIATa 508.
>
> Czterocylindrowy, dolnozaworowy, 995cm3 o mocy 24KMz,stopień
> sprężania 6,3, chłodzony płynem.
> Ale pierwsze słyszę aby tam był układ kolizyjny zaworów.
>
> "Polski Fiat 508" oznacza że był to Fiat 508 składany w
> Polsce z udziałem pewnej liczby komponentów wyprodukowanych
> u nas.
>
>
> Pozdrawiam
Czyli w żadnym parametrze nawet w przybliżeniu nie przypomina tego z
Zastavy/FIATa128... no poza tym że również był chłodzony płynem.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
Najnowsze wątki
- 2025-01-23 5G Apokalipsa - nie tylko dla tutejszych przeżuwaczy podpiczników
- 2025-01-23 wodor
- 2025-01-23 Zawór grzybkowy - jaki producent
- 2025-01-23 Warszawa => Expert IT Recruiter 360 <=
- 2025-01-23 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-01-23 Citi Handlowy promocja na kartę kredytową
- 2025-01-22 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-22 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-22 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-22 pokolenie Z
- 2025-01-22 Wyświtlacz ramki cyfrowej
- 2025-01-22 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-01-22 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-01-22 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-22 oferta na ubezpieczenie OC życie prywatne