eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySens wymiany paska rozrząduRe: Sens wymiany paska rozrządu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin3!goblin.stu.neva.ru!newsfeed3.funet.fi!newsfeeds.funet.fi!newsfeed1.swip.n
    et!81.169.171.211.MISMATCH!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!n
    ews.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Sens wymiany paska rozrządu
    Date: Sat, 4 Oct 2014 06:47:48 +0100
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 34
    Message-ID: <m0o1m8$259$1@dont-email.me>
    References: <542dbdee$0$12624$65785112@news.neostrada.pl>
    <542e8a24$0$18076$65785112@news.neostrada.pl>
    <m0m5o4$72f$1@mx1.internetia.pl> <m0n04s$cb6$1@dont-email.me>
    <542f10fc$0$12622$65785112@news.neostrada.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Sat, 4 Oct 2014 05:47:52 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx05.eternal-september.org;
    posting-host="d44b964f796e7b14e277d27aa27f20b2"; logging-data="2217";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1+yXT7SpQtXujnwP7LMrNja"
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    Cancel-Lock: sha1:aCrv1vbgZYthyIpQobe+rB4bEuE=
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2545817
    [ ukryj nagłówki ]

    "depros" <d...@g...com> wrote in message
    news:542f10fc$0$12622$65785112@news.neostrada.pl...
    >> uczestniczylem juz w naprawach kolizyjnych silnikow po peknieciu paska,
    >> niejednokrotnie wystarczylo wymienic zawory na nie pogiete i robily pozniej
    >> jeszcze dziesiatki tysiecy km
    > Te zawory żeby wymienić to trzeba było zdjąć głowice, tak? Potem
    > sprawdzenie głowicy na ewentualność pęknięcia
    > zakup zaworów
    > uszczelka głowicy
    > planowanie
    > docieranie zaworów
    > uszczelniacze
    > nowe płyny
    > kompletny rozrząd z pompą wody
    > to dużo więcej niż wymiana samego rozrządu z pompą cieczy chłodzącej!

    ja pisze o wersji 'ekonomicznej' w ktorej glowica nie peka, zostaje zdjeta
    wymienione zawory i zalozona

    na nowej uszczelce i uszczelniaczach bez planowania i docierania

    wbrew obiegowym opiniom - auta dalej dzialaja bez problemow

    oczywiscie mozna wydawac 'nieco' wiecej i robic wszystko co i kiedy
    producent zaleca zyskujac wieksza szanse ze samochod bedzie dzialal
    bez niespodzianek, tylko z tego co widze jest to bardzo malo popularne
    podejscie - podejrzewam ze pelnoletnie samochody zdecydowanej wiekszosci
    ludzi widza warsztat jedynie kiedy cos juz sie zepsuje

    nie bronie tego podejscia, nie namawiam, poprostu widze to na codzien

    --
    http://db.org.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: