  • Data: 2009-09-16 10:58:34
    Temat: Re: Selekcja naturalna DZIALA!!!!
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 16 Sep, 11:44, "BartekZX9R" <b...@g...com> wrote:
    > Uzytkownik <f...@g...com> napisal w
    wiadomoscinews:b7f907d1-2ed9-4aab-9b9e-17f55e626d80@
    m11g2000vbl.googlegroups.com...

    > Acha, a moze wlasnie przed chwila skonczyl skladac moto i chcial je
    > sprawdzic na drodze przed domem?
    > BTW w kilku stanach US chyba tez mozna jezdzic bez kasku. Same debile tam
    > sa, nie?

    Po dwakroc tak.

    Wszystko naprawde sprowadza sie do tego, czy chcial zyc i co za tym
    idzie - zminimalizowac ryzyko wypadku. Mam kilku znajomych ktorzy
    wsiadaja do samochodu, wyjezdzaja z uliczki osiedlowej, skrecaja w
    glowniejsza osiedlowa, po czym zapinaja pasy. Po przejechaniu mniej
    niz 100 metrow, ale to cos czego nie rozumiem. Zawsze sie ich pytam -
    "A co jesli w tym momencie wjedzie w Ciebie bez hamowania najebany
    kierowca jadacy 40 kmh po osiedlu ?" Bo ja sobie takie pytanie stawiam
    i zapinam pasy zanim wrzuce jedynke.

    Chociaz Bartek - musze przyznac - wlasnie mi uswiadomiles, ze po
    zmiane lozysk sterowych sprawdzalem moto bez kasku - punkt dla Ciebie,
    wynika ze zachowalem sie jak debil. Wiadomo tlumaczenie jak zwykle -
    uliczka osiedlowa, prosta, slepa i bez skrzyzowan na calej jej
    dlugosci - minimalizuje ryzyko, ale wciaz, nastepnym razem pomysle dwa
    razy.

    A to ze w USA MOZNA jezdzic bez kasku - w niektorych stanach - i ze sa
    tacy co jezdza - to takze wg mnie glupota. I nie tylko wg mnie. Pomimo
    tego ze mozna jezdzic bez - sa tacy, ktorzy jezdza w. A ci ktorzy
    jezdza bez musza brac na siebie odpowiedzialnosc, ze zwiekszaja ryzyko
    smierci w razie wypadku, ze swojej lub nie swojej winy.