eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySeicento - wezyki elestyczne do hamulcaRe: Seicento - wezyki elestyczne do hamulca
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.inte
    ria.pl!not-for-mail
    From: juhass <j...@p...fm>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Seicento - wezyki elestyczne do hamulca
    Date: Thu, 14 Oct 2010 13:02:27 +0200
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 24
    Message-ID: <i96nvj$u1f$1@usenet.news.interia.pl>
    References: <i96gpr$920$1@inews.gazeta.pl> <i96kk2$m2m$1@inews.gazeta.pl>
    <4cb6d802$0$27046$65785112@news.neostrada.pl>
    <i96lmt$pv9$1@inews.gazeta.pl>
    <4cb6dac0$0$27031$65785112@news.neostrada.pl>
    <i96nko$2uq$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip167-c13.gl.digi.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1287054131 30767 195.82.164.167 (14 Oct 2010 11:02:11
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 14 Oct 2010 11:02:11 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.9) Gecko/20100915
    Thunderbird/3.1.4
    In-Reply-To: <i96nko$2uq$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2318145
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-10-14 12:56, e^x/dx pisze:
    <ciach>

    > Jedyny problem, to konstrukcja tego auta, a raczej pompy hamulcowej.
    > Pech chciał, że w tym modelu pompa miała jakiś problem fabryczny
    > i nie działała tak jak powinna. Podobno nie tylko z moim samochodem
    > były takie hece. Mieli to gdzieś zgłosić, ale nie wiem, jaki w końcu
    > nadali bieg sprawie.
    >

    To chyba większość producentów ma ten sam problem.
    Znajomemu w Focusie też strzelił wężyk i też stracił kompletnie hamulce.
    Udało się zatrzymać ręcznym, na szczęście jechał powoli i w terenie mało
    uczęszczanym. W każdym razie był mocno zszokowany kompletnym brakiem
    hamulca zasadniczego- mechanik się nawet nie zdziwił i wytłumaczył mu
    dlaczego tak to działa i dlaczego ten cały układ dwuobwodowy tak się
    zachowuje. Miało to związek z dwusekcyjnością pompy chyba, ale
    szczegółów nie pomnę.


    --
    Pozdrawiam:
    juhass
    gliwice/trzebinia

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: