-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!p
ostnews.google.com!m7g2000vbq.googlegroups.com!not-for-mail
From: Czarek Daniluk <c...@c...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Seicento - cos dziwnego z odpalaniem
Date: Sun, 13 Feb 2011 23:10:26 -0800 (PST)
Organization: http://groups.google.com
Lines: 26
Message-ID: <b...@m...googlegroups.com>
References: <ijahns$fqh$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 77.79.235.234
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: posting.google.com 1297667426 14054 127.0.0.1 (14 Feb 2011 07:10:26 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Mon, 14 Feb 2011 07:10:26 +0000 (UTC)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: m7g2000vbq.googlegroups.com; posting-host=77.79.235.234;
posting-account=I4ZO3QoAAAA01l0p8Kn5DQyobuawlUun
User-Agent: G2/1.0
X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.11)
Gecko/20101012 Firefox/3.6.11 (.NET CLR 3.5.30729),gzip(gfe)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2349933
[ ukryj nagłówki ]On 14 Lut, 07:22, majer <a...@n...ma> wrote:
> Witam
> Mam w Seicento 900 (1998 rok) dziwny problem z odpalaniem. Mianowicie
> gdy chce odpalic z chwile po tym jak zgasze silnik lub sam zgasnie przy
> gwaltownym ruszeniu to rozrusznik kreci a silnik nie zaskakuje. Nie mam
> zadnych problemow przy zapalaniu zimnego silnika czy goracego -
> problemem jest tylko z ta chwila po zgaszeniu i proba ponownego
> odpalenia. Odczekanie 15-20 s rozwiazuje problem - wtedy silnik zaskoczy
> ale to dosyc dlugo gdy np zgasnie nam auto na skrzyzowaniu. Wymienilem
> swiece, kable wysokiego napiecia. Wszystkie przewody gumowe wchodzace i
> wychodzace z silnika, ktore byly sparciale lub nawet lekko dziurawe tez
> powymienialem - problem istnieje nadal. Co to moze by?
>
> pozdrawiam
> M
Ja bym sprawdził przekaźnik od pompy paliwa. Może się przycinać.
Pozdrawiam !
PS:
Jak miałem SC to raz na pół roku wyjmowałem wszystkie wtyki na silniku
i zapsikiwałem WD40. Po odłączeniu aku, można też zapiskać tą dużą
wtykę na ECU.
Następne wpisy z tego wątku
- 14.02.11 10:51 Tomasz Pyra
- 14.02.11 19:24 Olo
- 14.02.11 20:53 Czarek Daniluk
- 14.02.11 21:58 Olo
- 14.02.11 22:02 J.F.
- 14.02.11 22:16 Olo
- 14.02.11 22:26 J.F.
- 15.02.11 00:23 Olo
- 15.02.11 18:29 Filip KK
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-03 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=