-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!p
ostnews.google.com!m7g2000vbq.googlegroups.com!not-for-mail
From: Czarek Daniluk <c...@c...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Seicento - cos dziwnego z odpalaniem
Date: Sun, 13 Feb 2011 23:10:26 -0800 (PST)
Organization: http://groups.google.com
Lines: 26
Message-ID: <b...@m...googlegroups.com>
References: <ijahns$fqh$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 77.79.235.234
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: posting.google.com 1297667426 14054 127.0.0.1 (14 Feb 2011 07:10:26 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Mon, 14 Feb 2011 07:10:26 +0000 (UTC)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: m7g2000vbq.googlegroups.com; posting-host=77.79.235.234;
posting-account=I4ZO3QoAAAA01l0p8Kn5DQyobuawlUun
User-Agent: G2/1.0
X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.11)
Gecko/20101012 Firefox/3.6.11 (.NET CLR 3.5.30729),gzip(gfe)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2349933
[ ukryj nagłówki ]On 14 Lut, 07:22, majer <a...@n...ma> wrote:
> Witam
> Mam w Seicento 900 (1998 rok) dziwny problem z odpalaniem. Mianowicie
> gdy chce odpalic z chwile po tym jak zgasze silnik lub sam zgasnie przy
> gwaltownym ruszeniu to rozrusznik kreci a silnik nie zaskakuje. Nie mam
> zadnych problemow przy zapalaniu zimnego silnika czy goracego -
> problemem jest tylko z ta chwila po zgaszeniu i proba ponownego
> odpalenia. Odczekanie 15-20 s rozwiazuje problem - wtedy silnik zaskoczy
> ale to dosyc dlugo gdy np zgasnie nam auto na skrzyzowaniu. Wymienilem
> swiece, kable wysokiego napiecia. Wszystkie przewody gumowe wchodzace i
> wychodzace z silnika, ktore byly sparciale lub nawet lekko dziurawe tez
> powymienialem - problem istnieje nadal. Co to moze by?
>
> pozdrawiam
> M
Ja bym sprawdził przekaźnik od pompy paliwa. Może się przycinać.
Pozdrawiam !
PS:
Jak miałem SC to raz na pół roku wyjmowałem wszystkie wtyki na silniku
i zapsikiwałem WD40. Po odłączeniu aku, można też zapiskać tą dużą
wtykę na ECU.
Następne wpisy z tego wątku
- 14.02.11 10:51 Tomasz Pyra
- 14.02.11 19:24 Olo
- 14.02.11 20:53 Czarek Daniluk
- 14.02.11 21:58 Olo
- 14.02.11 22:02 J.F.
- 14.02.11 22:16 Olo
- 14.02.11 22:26 J.F.
- 15.02.11 00:23 Olo
- 15.02.11 18:29 Filip KK
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-10-04 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-10-04 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-10-04 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-04 Warszawa => Data Scientist / Data Engineer (predictive modelling) <=
- 2024-10-03 Nieparzyste dmuchanie
- 2024-10-03 Prognozowanie zużycia energii przez PGE?
- 2024-10-03 Re: Drugi ekran na Androidzie
- 2024-10-03 sprawiedliwosc nierychliwa
- 2024-10-03 zloto
- 2024-10-03 Odkurzacz mnie bije :(
- 2024-10-03 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-10-03 Warszawa => Mid IT Recruiter <=
- 2024-10-03 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2024-10-03 Leszczyna nie zna prawa?
- 2024-10-03 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=