  • Data: 2011-02-14 07:22:51
    Temat: Seicento - cos dziwnego z odpalaniem
    Od: majer <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Mam w Seicento 900 (1998 rok) dziwny problem z odpalaniem. Mianowicie
    gdy chce odpalic z chwile po tym jak zgasze silnik lub sam zgasnie przy
    gwaltownym ruszeniu to rozrusznik kreci a silnik nie zaskakuje. Nie mam
    zadnych problemow przy zapalaniu zimnego silnika czy goracego -
    problemem jest tylko z ta chwila po zgaszeniu i proba ponownego
    odpalenia. Odczekanie 15-20 s rozwiazuje problem - wtedy silnik zaskoczy
    ale to dosyc dlugo gdy np zgasnie nam auto na skrzyzowaniu. Wymienilem
    swiece, kable wysokiego napiecia. Wszystkie przewody gumowe wchodzace i
    wychodzace z silnika, ktore byly sparciale lub nawet lekko dziurawe tez
    powymienialem - problem istnieje nadal. Co to moze by?

    pozdrawiam