  • Data: 2011-02-14 22:16:20
    Temat: Re: Seicento - cos dziwnego z odpalaniem
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-02-14 22:02, J.F. wrote:

    > to jest nafta.

    no no :) wklejam z wiki:
    Formuła WD-40 stanowi tajemnicę handlową. Produkt nie został
    opatentowany, aby uniknąć ujawnienia jego dokładnych składników.
    Głównymi składnikami WD-40 zgodnie z jego amerykańską kartą
    charakterystyki są:

    * 50% spirytus mineralny
    * 25% LPG (prawdopodobnie jako środek napędowy; obecnie używany
    jest dwutlenek węgla aby zmniejszyć palność produktu)
    * 15+% oleje mineralne (lekkie oleje smarujące)
    * 10-% składniki obojętne.

    W niemieckiej wersji językowej karty są wymienione następujące składniki
    istotne ze względów bezpieczeństwa:

    * 60% ciężkiej benzyny (produkt ropopochodny)
    * 1-5% dwutlenek węgla

    W polskiej wersji językowej karty są wymienione następujące składniki
    istotne ze względów bezpieczeństwa:

    * 67% ciężkiej benzyny (produkt ropopochodny)
    * 21% oleju bazowego (niespecyfikowanego)

    może od razu te styki olejem pojechać...

    > a czego chciec wiecej do stykow ? Wiecej tego oleistego, zeby lepiej
    > chronilo na dluzej.

    no elektronik to z Ciebie nie jest...ja bym powiedział , że WD-40 jest
    wręcz izolatorem, łatwo "przywierając" do metali....

    > prawdopodobny sklad: propanol, benzyna, propan, butan.

    skąd masz ten skład? ze szklanej kuli? z chęcią poznam źródło...

    jak już koniecznie chcecie psikać sobie na te styki to lepiej kupić
    jakiś izopropanol i tyle...

    > Roznica nie taka znow wielka :-)
    > J.

    wcale ;)