  • 41. Data: 2010-09-15 09:29:28
    Temat: Re: Sedan czy kombi?
    Od: Mario <c...@o...pl>

    W dniu 2010-09-14 22:45, Irokez pisze:
    > Użytkownik "Mario" <c...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nie widziałem Bugatti kombi ;)

    a widziałeś Bugatti sedan? ;-)

    pozdrawiam
    mario

  • 42. Data: 2010-09-15 09:36:13
    Od: Grejon <g...@g...pl>

    W dniu 2010-09-15 07:35, Ryszard G. pisze:
    > [...]
    >>

    > A kolega to tak dużo jeździ z otwartym bagażnikiem?

    Nie wiem. Też mnie to zdziwiło.

  • 43. Data: 2010-09-15 09:37:57
    Od: Grejon <g...@g...pl>

    W dniu 2010-09-15 09:09, Piotr Jurczak pisze:

    > Miałem hb, sedana teraz kombi. hb według mnie to porażka, wszystkie wady
    > kombi bez zalet sedana.

    Może i porażka, ale jak miałem wybór sedan vs hatchback to jednak
    wziąłem to drugie. Dla mnie największą wadą sedana jest to, że tylnej
    klapy nie można podnieść z tylną szybą.

  • 44. Data: 2010-09-15 09:57:17
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-09-14 22:01, *Przemek V* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci_dnia/news/n
    owa-astra-sport-tourer,1493369
    :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 45. Data: 2010-09-15 10:17:58
    Od: komar <k...@1...cc>

    W dniu 2010-09-14 21:51, Waldek Godel pisze:

    > To teraz sobie wyobraź, że w normalnym aucie do bagażnika wchodzi wózek
    > dziecięcy z kółkami, duzy rozłożony koszyk z kółkami
    > (http://i.ebayimg.com/12/!B2R6dRgBmk~$(KGrHqJ,!h4E)q
    mPM3MuBMh3Ei!tQg~~0_12.JPG)
    > duża skrzynka z narzędziami i jeszcze zostaje pomiędzy tym wszystkim na
    > tyle szczelin, żeby kilka reklamówek z zakupami poupychać

    a w "jeszcze normalniejszym" aucie wchodzi 60 palet euro, wózek, lampka z tesco i
    jeszcze
    można sobie między tym pochodzić.

  • 46. Data: 2010-09-15 10:20:23
    Od: komar <k...@1...cc>

    > Nie widziałem Bugatti kombi ;)

    kwestia paru lat. wsadzą w to jeszcze diesla, kratkę i będzie pięknie kartofle wozić
    na
    bazar. Za kolejne kilka lat ktoś zapyta jaki jest sens Bugatti "nie-kombi"...

  • 47. Data: 2010-09-15 10:55:49
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-09-14 19:18, Karol Y pisze:
    > Witam, ostatnio kolega wszedł ze mną w dyskusje, iż w gruncie nie widzi potrzeby po
    co właściwie produkuje się sedany. Mniejsza o to, że innych aut niż kombi nie miał i
    może jakieś ma upodobanie, aczkolwiek doszliśmy do wniosku, że z praktycznego punktu
    widzenia (poza innym gustem co do estetyki) kombi ma więcej zalet od sedana przy
    zachowaniu podobnej trakcji czy spalania. Dla mnie osobiście, to tylko brać małe albo
    kombi jak trzeba coś większego.

    > Poza względami estetycznymi (dla tych co mają taki gust), jakie widzicie zalety
    tego samego auta z nadwozie sedan od kombi?

    Do wymienianych wcześniej zalet sedana dodam lepszą widoczność
    do tyłu w czasie cofania. Zwłaszcza jeśli jest to taki bardziej
    staromodny model, ze sporą szybą, a nie jakąś szparą wciśniętą
    miedzy rozrośnięty bagażnik a dach.

  • 48. Data: 2010-09-15 11:11:12
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    > Do wymienianych wcześniej zalet sedana dodam lepszą widoczność
    > do tyłu w czasie cofania.

    Zwłaszcza w czasie deszczu.
    P.

  • 49. Data: 2010-09-15 11:12:35
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Jakub Witkowski

> [...]
    > czasie cofania. Zwłaszcza jeśli jest to taki bardziej staromodny model,
    > ze sporą szybą, a nie jakąś szparą wciśniętą miedzy rozrośnięty bagażnik

    Żartujesz? Kombi kończy się w zasadzie wraz z tylną szybą, czy może być
    coś czym się łatwiej cofa?

    --
    ignorance is bliss

  • 50. Data: 2010-09-15 11:25:13
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 15 Sep 2010 10:55:49 +0200, Jakub Witkowski napisał(a):

    > Do wymienianych wcześniej zalet sedana dodam lepszą widoczność
    > do tyłu w czasie cofania. Zwłaszcza jeśli jest to taki bardziej

    ROTFL!!!!!!

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel