  • 21. Data: 2010-09-14 21:51:27
    Temat: Re: Sedan czy kombi?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 14 Sep 2010 21:46:03 +0200, Jacek napisał(a):

    > bardzo przeszkadzają wsporniki tylnej klapy, beznadziejnie wbijają sie w
    > bagaż :( W omegach są już proste i zabudowane.
    > Innych eksperymentów na ładunku nie robie, wózek gondola wchodzi na płasko
    > po zdjęciu kółek i jest miejsce na skrzynke z narzędziami/chemią.

    To teraz sobie wyobraź, że w normalnym aucie do bagażnika wchodzi wózek
    dziecięcy z kółkami, duzy rozłożony koszyk z kółkami
    (http://i.ebayimg.com/12/!B2R6dRgBmk~$(KGrHqJ,!h4E)q
    mPM3MuBMh3Ei!tQg~~0_12.JPG)
    duża skrzynka z narzędziami i jeszcze zostaje pomiędzy tym wszystkim na
    tyle szczelin, żeby kilka reklamówek z zakupami poupychać

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 22. Data: 2010-09-14 21:55:58
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Np. skoda fabia sedan wyglądała obrzydliwie :-)
    >
    > Poza tym kombi rzadko wygląda ok,
    > np. Laguna I kombi to porażka,
    > 407 jest raczej kontrowersyjne,

    oczywiście to kwestia gustu ale da się ładne kombi zrobić, np LII (Ph2)
    kombi w ciemnym kolorze i srebrnymi relingami, felgami alu wygląda bardzo
    ładnie, poza tym nowe C5 kombi jest śliczne, również BMW E39 FL kombi jest
    ładne, E46 w jasnym kolorze, i tak można by wymieniać w zależności od gustu,
    poza tym wiem jedno, kolejne moje auta będą tylko kombi,

    brat

  • 23. Data: 2010-09-14 22:01:36
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "bratPit" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > również BMW E39 FL kombi jest ładne, E46 w jasnym kolorze, i tak można by
    > wymieniać w zależności od gustu,
    > poza tym wiem jedno, kolejne moje auta będą tylko kombi,

    Mniam. Niech się chowają wszystkie X3/5/6:
    http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=429676

  • 24. Data: 2010-09-14 22:12:14
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

    > bo jakiś "mądry" narobił w V-B kombi schowków pod podłogą/wykładziną
    > bagażnika jakby to ktoś kiedyś wykorzystywał...

    Głupia sprawa z pojemnościami bagażników
    - sedan: 500/790
    - HB: 480/1180
    - kombi: 460/1490

    Czyli sedan najatrakcyjniejszy w codziennym użytkowaniu :)

    Jacek

  • 25. Data: 2010-09-14 22:20:43
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna> napisał w
    wiadomości news:4c8fd4a0$0$27038$65785112@news.neostrada.pl...

    > Mniam. Niech się chowają wszystkie X3/5/6:
    > http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=429676

    jeśli już porównujemy marzenia, to chciałbym zabrać sie na wakacje audi rs4
    albo rs6 kombi :)
    Nie ma szybszego auta rodzinnego :)

    Jacek

  • 26. Data: 2010-09-14 22:21:24
    Od: Adam Adamaszek <c...@g...com>

    On 14 Wrz, 22:01, "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>
    wrote:

    > Mniam. Niech się chowają wszystkie
    X3/5/6:http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=
    429676

    Z tylu wyglada jak kopia nowego A4 kombi, i dobrze, bo tamto tez jest
    ladne.

    pozdr
    Adam

  • 27. Data: 2010-09-14 22:35:30
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Mniam. Niech się chowają wszystkie X3/5/6:
    > http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=429676

    bardzo ładne ale czarne, w jasnym za bardzo rzucają się w oczy łamane linie
    klapy tylnej,
    ale żeby nie było za cukierkowo IMO lampy tylne wewnętrzne (na klapie)
    powinny byc w tym samym rozmiarze co te na błotnikach tylnych ;p

    brat

  • 28. Data: 2010-09-14 22:36:30
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 14 Sep 2010 19:18:55 +0200, Karol Y napisał(a):
    > Poza względami estetycznymi (dla tych co mają taki gust), jakie widzicie
    > zalety tego samego auta z nadwozie sedan od kombi?

    Dla mnie sedany mają dwie podstawowe wady:
    - mimo dużego pojemnościowo bagażnika, wiele rzeczy nie da się do niego
    nijak wcisnąć tym niewielkim otworem,
    - nie mają tylnej wycieraczki.

    Ale kombi nie lubię, zdecydowanie preferuję HB/LB... Niestety niektórzy
    producenci zaczynają z liftbacków rezygnować - np. citroen zrobił ten
    kretyński ruch i nowe C5 jest już tylko jako sedan lub kombi :(

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 29. Data: 2010-09-14 22:42:45
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Mniam. Niech się chowają wszystkie X3/5/6:
    a propos X6; powiedziałem ostatnio do właściciela 2-3 miesięcznej X6-tki
    (wcześniej posiadacza X3) "no ładne cacko żeś pan sobie kupił..." a on
    odparł, owszem, fajne ale gdyby nie kamera cofania to nie nadawało by się do
    poruszania po naszych drogach, widoczność do tyłu gorsza jak w ciągniku
    siodłowym z naczepą ;-)

    brat

  • 30. Data: 2010-09-14 22:45:43
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Mario" <c...@o...pl> napisał w wiadomości

    > ja powiem tak, rozważam teraz kupno autka to jakie chcę kupić nie
    > produkują kombi, tylko sedan. :-)

    Nie widziałem Bugatti kombi ;)

    --
    Irokez