  • 111. Data: 2023-10-23 16:45:29
    Temat: Re: Seba leciał 314km/h
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 23/10/2023 16:40, io wrote:
    > W postaci zielonego ludzika?

    Widzę, że jest bardzo źle. Od dawna widujesz wszędzie te zielone
    ludziki? Może masz na myśli ITD?

    Na filmie nie było widać kontroli ITD.

  • 112. Data: 2023-10-23 17:37:27
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 23.10.2023 o 16:43, heby pisze:
    > On 23/10/2023 16:32, io wrote:
    > Co nie przeszkadza macie imbecyli rozcieńczas winę kierownika Bmw, bo
    > sami nie jeden raz zapierdalali i im takie śmieci imponują. To taka
    > reakcja obronna, całkowicie zrozumiałe.

    Tak, jesteś niereformowalnym kołkiem.

  • 113. Data: 2023-10-23 18:01:35
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 23 Oct 2023 16:45:29 +0200, heby wrote:

    > Widzę, że jest bardzo źle. Od dawna widujesz wszędzie te zielone
    > ludziki? Może masz na myśli ITD?
    >
    > Na filmie nie było widać kontroli ITD.

    A było widac te pojazdy, co je Kia wyprzedzała ?

    J.

  • 114. Data: 2023-10-23 18:12:36
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 23/10/2023 18:01, J.F wrote:
    > A było widac te pojazdy, co je Kia wyprzedzała ?

    Było widać pojazy jadące przed (5 sztuk na nagraniu, w tym najbliższy
    ~100m przed KIA, ale ocena odległości wymaga opini biegłego a nie
    kolektywu usenetu) i za KIA (2 sztuki, na etapie hamowania, więc
    faktyczna odległość niemożliwa do oceny). KIA, będąc w środku mogła:
    a) kończyć wyprzedzanie
    b) zamierzała wyprzedzić kilka
    c) zaczynać wyprzedzanie

  • 115. Data: 2023-10-23 22:26:46
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 23.10.2023 o 18:12, heby pisze:

> [...]
    > kolektywu usenetu) i za KIA (2 sztuki, na etapie hamowania, więc
    > faktyczna odległość niemożliwa do oceny). KIA, będąc w środku mogła:

    Miszczu. Wałkujesz temat kilka dni. Dla mnie proste gdzie mam wyrobioną
    już funkcję/zespół "3sek" (zespół trzech sekund) od lat. Co to jest? To
    prosta reakcja na stan na drodze. Jeśli włączam się do ruchu, zmieniam
    pas, wyprzedzam, cokolwiek co łączy się z manewrem to już dawno
    wyliczyłem średnią. Są to 3 sekundy. 21,22,23 (tak się liczy w
    "myślach") Chcę zmienić pas, patrzę w lusterka, oceniam, patrzę przed
    siebie. 3 sekundy...nie widzę zagrożenia, jadę/robię. Zawsze działa bez
    kuchy. Polecam sprawdzić. NIGDY nie zdarzyło mi się, mając "zapas"
    4-5sekund spowodować zagrożenie, no chyba że jakiś debil z 300m
    trąbił/mrugał, nie mając nawet najmniejszych szans aby mi zajebać czy
    ekstra hamować. Są tacy też.

    Jeśli ktoś, kiedy jadę 130km/h na autostradzie, dogania mnie z
    prędkością 170km/h to go po prostu nie widzę i nie spodziewam,
    realizując dla mnie bezpieczny manewr. Nie mam tutaj żadnego czasu, żeby
    w ciągu 3 sekund zmienić zamiary, skoro zakładam, bazując na
    wcześniejszych, bezpiecznych decyzjach nie trafiam na debila w BMW,
    który popierdala wieczorem 300km/h w takim momencie mojego manewru.

    Cokolwiek zrobię i tak mi zajebie, chyba że szczęśliwie wybierze inny
    tor lotu. W żadnym przypadku nie czuję "winy" bo realizuję swój manewr,
    który w każdych warunkach jest bezpieczny ale nie przewiduje lotu
    nurkującego myśliwca na autostradzie.

    Jak dla mnie, to luka prawna w przepisach. Powinno być tak jak z
    pijanym. Piłeś-jesteś winny. Jechałeś za szybko/dozwolona-jesteś winny.
    Nie ma sensu tego mielić dalej...bo konsensusu tutaj nie znajdziesz.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 116. Data: 2023-10-23 22:31:11
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > 3 sekundy. 21,22,23 (tak się liczy w "myślach")

    Nie. 121, 122, 123.

    Robert

  • 117. Data: 2023-10-23 22:33:52
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Nie. 121, 122, 123.

    Nodobra, masz wadę wymowy :D
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 118. Data: 2023-10-23 22:48:29
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 23/10/2023 22:26, LordBluzg(R)?? wrote:
    > Miszczu. Wałkujesz temat kilka dni.

    Ja?

> [...]
    > "myślach") Chcę zmienić pas, patrzę w lusterka, oceniam, patrzę przed
    > siebie. 3 sekundy...nie widzę zagrożenia, jadę/robię. Zawsze działa bez

    Czyli masz zasade nie uwzglęniającą sytaucji na drodze? Stosujesz tą
    idiotryczną zasadę również jak manewrujesz na parkingu? Łomatko.

    Po prostu używaj zdrowego rozsądku. Liczenie do niczego nie jest
    potrzebne. Mi nie było przez dziesiątki lat poruszania się po drodze.

> [...]
    > tor lotu. W żadnym przypadku nie czuję "winy" bo realizuję swój manewr,
    > który w każdych warunkach jest bezpieczny ale nie przewiduje lotu

    "io" już dawno by Ci obił mordę za zajmowanie lewego pasa, który
    ewidentnie jest tylko dla miszczuf w audicach.

    > Jak dla mnie, to luka prawna w przepisach. Powinno być tak jak z
    > pijanym. Piłeś-jesteś winny. Jechałeś za szybko/dozwolona-jesteś winny.
    > Nie ma sensu tego mielić dalej...bo konsensusu tutaj nie znajdziesz.

    Milelenie nie polega na szukaniu prawdy, tylko rozgniataniu karaluchów.
    Zawsze, przy takich akcjach, zlatują się jak muchy do gówna, starając
    się rozcieńczać odpowiedzialność. Rozgniatanie tego śmiecia jest
    obywatelskim obowiązkiem każdego dyplomowanego usenetowca.

  • 119. Data: 2023-10-23 23:02:34
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 23.10.2023 o 22:48, heby pisze:

    > Ja?

    No tak, odpowiedziałem xsińskiemu. Mea culpa. Dlaczego jednak Ty
    odpowiadasz? :) Syna czasem wołam: Adam!...Ja? Kurwa a ile mam synów Adamów?

    > Czyli masz zasade nie uwzglęniającą sytaucji na drodze? Stosujesz tą
    > idiotryczną zasadę również jak manewrujesz na parkingu? Łomatko.

    3 sek na parkingu to wieczność :D Stosuję tą zasadę "ogólnie" do
    bezpiecznego ruchu. Ok, to mój "przepis" ale sprawdzony (polecam
    sprawdzić) co się tutaj kryje? Zdolności manualne+czas
    reakcji+możliwości bolida) mam 150kkm/automat pod maską i tak
    przeliczam. W innej/gorszej konfiguracji może być 4 sek.

    > Po prostu używaj zdrowego rozsądku. Liczenie do niczego nie jest
    > potrzebne. Mi nie było przez dziesiątki lat poruszania się po drodze.

    To zależy. Stoję czasem za takim przymułem i wyliczam. 5, 6 razy już mi
    sekwencja się wyliczyła a kurw stoi i nie reaguje. Jakby policzył to by
    wypierdalał a ja bym zdążył na kolację.

    > "io" już dawno by Ci obił mordę za zajmowanie lewego pasa, który
    > ewidentnie jest tylko dla miszczuf w audicach.

    Mam auto 2,1T więc jego bym nawet nie zauważył i nie poczuł :)

> [...]
    > się rozcieńczać odpowiedzialność. Rozgniatanie tego śmiecia jest
    > obywatelskim obowiązkiem każdego dyplomowanego usenetowca.

    No cusz. Dlatego napisałem o Kung-Tfu ze "śmiertelnym" ciosem 3-sek :)

    Generalnie, chodziło mi o wskazanie czas/reakcja w standardzie. Córę tak
    przeszkoliłem i zyskała kilka lat życia, nie stojąc jak pizda na
    krzyżówce, manewrze, cokolwiek. Najpierw liczyła i sprawdzała...spasiło.
    Jestem z niej dumny :)
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 120. Data: 2023-10-23 23:05:23
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Syna czasem wołam: Adam!...Ja? Kurwa a ile mam synów Adamów?

    Może wie lepiej od Ciebie? ;)

    Robert