  • Data: 2012-08-24 13:10:33
    Temat: Re: Sciezka dla rowerow ...
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 22 Aug 2012 19:34:37 GMT, PK napisał(a):

    > Przy takim temacie to zdecydowanie z SQLem konktaktu dużo nie miał :).

    Jego problem.

    > Pewnie inżynierów informatyków mniej lub bardziej biegłych w SQL jest na
    > pęczki. Trafiłeś na jednego ambitniejszego i jeszcze go za to
    > krytykujesz :P.

    Nie jest. Wybacz, mam 17 lat praktyki w IT, przy czym tak ponad 10
    uczestniczyłem w procesie rekrutacji i w filtrowaniu kandydatów.
    Na pęczki jest głąbów. Znalezienie kogoś kto potrafi cos zrobić jest bardzo
    trudne.

    > Ale spoko - nie zatrudni go nikt do pisania prostych selectów, ale
    > w Oracle'u takich przyjmują, więc może biegli w SQL "prawdziwi"
    > inżynierowie będą kiedyś pracowali na jego bazie :P.

    Też nie. Taki patafian nawet nie potrafi wydobyć danych jakie są mu
    potrzebne do analizy. To, że przepisał dużo regułek już wymyślonych nie
    oznacza, że potrafi sam coś stworzyć.

    --