  • 11. Data: 2013-01-17 14:04:42
    Temat: Re: Sciemy producentow
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 17 stycznia 2013 13:09:52 UTC+1 użytkownik Piotr Wyderski napisał:

    > Z drugiej strony: mam elektroniczne głowice termostatyczne Technoline.
    >
    > Tylko w salonie są sprzężone z odległym sterownikiem, który im mówi,
    >
    > jaka w pokoju jest temperatura naprawdę. Pozostałe mierzą sobie same,
    >
    > znajdując się przecież niedaleko grzejnika. Jeszcze mi się przez rok
    >
    > nie zdarzyło, by ustawiona na nich temperatura odbiegała od temperatury
    >
    > w pokoju więcej niż o 0,5 stopnia, co uważam za cud. Może więc i tu się da?

    > Większej niż
    >

    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Oscillococcinum
    >

    > nie znam. :-)
    >

    > Pozdrawiam, Piotr

    Nie znasz się, oczywiście że działa i jest bardzo skuteczny :-). Cukier jak poleży
    obok flaków kaczki to nabiera cudownej właściwości. Jego cena rośnie setki tysięcy
    razy. Narkotyki przy nim to taniocha.

  • 12. Data: 2013-01-17 15:47:22
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    > Znacie inne przyklady sciem reklamowych?

    Dobra dobra, przyznaj się co się zdarzyło Tobie samemu nawciskać klientom. I podpisz
    się imieniem i nazwiskiem.
    Konrad

  • 13. Data: 2013-01-17 16:32:28
    Od: PeJot <P...@m...pl>

    W dniu 2013-01-17 15:47, Konrad Anikiel pisze:

    > Dobra dobra, przyznaj się co się zdarzyło Tobie samemu nawciskać klientom. I
    podpisz się imieniem i nazwiskiem.

    Szach-mat !

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 14. Data: 2013-01-17 17:08:56
    Od: c...@p...onet.pl

    On Thursday, January 17, 2013 11:41:05 AM UTC+1, PeJot wrote:

    > Powiedzmy: idę do sklepu po litr mleka 2%. Jaki autorytet ma mi pomóc,
    >
    > bo dostałem 0.985 l mleka 1.8% ?

    Tego akurat pilnuja odpowiednie organa kontrolne,
    sprawdzajac dopuszczalne odchylki.
    Ostatnio czytalem o zlych skladach benzyny na stacjach, co wykryly inspekcje.

    WM

  • 15. Data: 2013-01-17 17:15:29
    Od: c...@p...onet.pl

    On Thursday, January 17, 2013 1:09:52 PM UTC+1, Piotr Wyderski wrote:

> [...]
    >
    > w pokoju więcej niż o 0,5 stopnia, co uważam za cud. Może więc i tu się da?

    Pomiedzy temperatura czujnika, a temperatura w urzadzeniu
    wystepuje zmienna roznica od 2 do 15 stopni.
    Jest tak, bo w urzadzeniu nie mozna mierzyc bezposrednio temperatury.

    Jest wiec analogicznie jak w pierwszym prawie warsztatowca ;-)
    Mierz suwmiarka, zaznaczaj kreda i tnij siekiera ;-)
    A klient niech sobie wierzy, ze ma zrobione z dokladnoscia suwmiarki ;-)

    > Większej niż
    >

    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Oscillococcinum
    >

    > nie znam. :-)

    Dobre!

    WM

  • 16. Data: 2013-01-17 17:39:08
    Od: c...@p...onet.pl

    On Wednesday, January 16, 2013 10:22:49 PM UTC+1, Irek N. wrote:
    > A proszę bardzo.
    >
    > Fiat Doublo Max jest o ponad 30cm krótszy niż sugerują to foldery i
    >
    > specyfikacje.
    >
    > Renault Kangoo Max podobnie, ale o 21.5cm.
    >

    > Generalnie producenci robią sobie jaja z klientów i najwyraźniej im to
    >
    > uchodzi.

    Potwierdzam.

    W moim samochodzie (jest na gwarancji) nie da sie ustawic
    zgodnej z tolerancja zbieznosci kol, bo skonczyl sie zakres regulacji.
    Wmawiaja mi, ze wszystko jest OK! i nie chca nic poprawiac.
    Nie rozumiem w takim razie po co producent podaje dopuszczalne tolerancje?

    WM

  • 17. Data: 2013-01-17 18:57:45
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

> [...]
    > Wmawiaja mi, ze wszystko jest OK! i nie chca nic poprawiac.
    > Nie rozumiem w takim razie po co producent podaje dopuszczalne tolerancje?

    No to masz prosto, choć nie do końca łatwo.
    Rzeczoznawcę, że użytkowanie samochodu jest niebezpieczne i powołać się
    na ich tolerancję.
    Ja zauważyłem, że nic z koncernami nie załatwi się ustnie, wszystko
    wymaga pisemnej formy i tylko taka jest respektowana. Co ciekawe nie
    jest wymagane "wsparcie kancelaryjne", byle pisma były suche i konkretne.
    W moim przypadku 2 miechy trwało, ale mam dłuższy (wystarczająco, choć i
    tak nie tyle ile podali w specyfikacji).

    Miłego.
    Irek.N.

  • 18. Data: 2013-01-17 21:01:11
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    PeJot wrote:

    > Powiedzmy: idę do sklepu po litr mleka 2%. Jaki autorytet ma mi
    > pomóc,
    > bo dostałem 0.985 l mleka 1.8% ?

    w normalnym kraju załatwiłyby to stoważyszenia konsumenckie piętnując
    publicznie oszusta, po takiej prasie reszta by się pilnowała

    jeffrey

  • 19. Data: 2013-01-17 21:21:40
    Od: c...@p...onet.pl

    On Thursday, January 17, 2013 3:47:22 PM UTC+1, Konrad Anikiel wrote:

    > Dobra dobra, przyznaj się co się zdarzyło Tobie samemu nawciskać klientom.

    Sam sie przyznaj cwaniaczku i nie sądź ludzi po sobie.

    WM

  • 20. Data: 2013-01-18 01:34:56
    Od: Padre <P...@n...net>

    > To panstwo powinno dbac o to, by nie naduzywano tych autorytetow.
    > Oszustwo jest oszustwem i nie wolno zwalac winy na glupote oszukiwanego,
    > podobnie jak molestujacy juz nie moze zwalac winy na wyzywajacy ubior kobiety.

    Przed wojną w Polsce był przepis pozwalający karać za oszukiwanie w
    reklamie produktu a teraz wystarczy napisać "*niniejsza reklama nie jest
    ofertą handlową" i wszystko jest OK.