  • Data: 2014-06-09 12:43:01
    Temat: Re: Samyang - co sądzicie o obiektywach?
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-06-09 09:32, XX YY pisze:

    > juz mi sie nie chce zalaczac przykladaow - ale automatycznie
    > redukujac AC przez dodatkowa nieostra wartwe z przenikaniem
    > bezposredni wynik nie byl dla mnie nigdy wystarczajaco dobry. Zawsze
    > wymagal retuszu, ktorego w 10 sekund raczej sie nie zrobi.

    Nie oczekuję przykładów, teorii itp. Jedyne co chciałem wykazać, to, że
    wbrew Twojej opinii da się bardzo szybko usunąć AC bez specjalistycznych
    narzędzi. Gdy udowodniłem, że się da, to szukasz nowych punktów obrony:
    starasz się temu przeczyć twierdząc, że jakość będzie nie taka itd itp.
    Sęk w tym, że ze 2 czy 3x mówiłem o tym, że jakość ucierpi więc nie
    musisz szukać dowodów na to co sam powiedziałem. Pokazałem, że się da i
    na tym poprzestańmy.

    Marek