  • Data: 2011-08-15 20:51:33
    Temat: Re: Samsung i pojemnośc dysku dodatkowego - niewiadoma.
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A jak chcesz, zgodnie z ustawą, udowodnić, że powód dla którego dysk padł
    > istniał w momencie zakupu?

    Nie interesuje mnie to i nigdy nie musialo, zarowno gdy oddawalem sprzet
    do sklepow jak i do hurtowni /jako firma/ (ktore zapewne maja stosowne
    wsparcie prawne). Sprzet przestaje dzialac, domniemuje sie jedynie
    uzytkowanie zgodnie z przeznaczeniem, jeszcze sie nie zdarzylo by
    ktorakolwiek z duzych firm typu Techdata, AB, Incom, ABC Data nie
    wymienily sprzetu.

    Z jednej strony jest mowa o 6 miesiącach, z drugiej o 2 latach rękojmi
    (konsument) lub też innym okresie rękojmii deklarowanym przez inne
    podmioty gospodarcze. Jak wspomnialem, nie jestem prawnikiem, czy wg
    Ciebie dystrybutorzy sprzetu powinni (mogą) domagać się dodatkowych
    dowodów, ze sprzęt nie funkcjonował odpowiednio w momencie zakupu?
    Udowodnienie tego jest praktycznie niemozliwe.