  • Data: 2011-08-16 11:59:40
    Temat: Re: Samsung i pojemnośc dysku dodatkowego - niewiadoma.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 15 Aug 2011, Rafał Łukawski wrote:

    [...gwarancja vs niezgodność konsumencka...]
    > Racja, mój błąd pojęciowy. IMHO z pkt. widzenia klienta wiele się nie zmienia
    > w stosunku do jego (obecnych) oczekiwań.

    Bardzo dużo się zmienia, jeśli zrobi to co Ty, czyli w reklamacji
    pomiesza pojęcia ze sobą.
    Zwyczajnie i po prostu przegra sprawę sądową - "bo wysoki sądzie klient
    wyraźnie złożył reklamację gwarancyjną, to zgodnie z warunkami gwarancji
    jej nie uznaliśmy".
    BTW: do wielu tekstów, również ze strony rzeczników praw konsumentów, są
    komentarze w archiwach .prawo.
    Włącznie z przypadkami procesów przegranych przez klientów, które to
    procesy zostały rozpoczęte na zasadzie "bo rzecznik powiedział..."
    (ba, co poniektóre teksty nadal wiszą na stronach rzeczników).

    pzdr, Gotfryd