    From: AL <a...@s...tam>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Samsung dalej zrzyna od Appla...
    Date: Thu, 10 May 2012 09:51:40 +0200

    W dniu 2012-05-09 19:46, Pszemol pisze:

    > ??
    do piwa
    pod piwa
    :)

    > Punkt dla Ciebie! :-)

    > A możesz Adamie wypowiedzieć się bardziej szczegółowo i napisać
    > które konkretnie patenty Apple i które zastrzeżone wzory użytkowe
    > nie spełniają punktów jakie wymieniłeś?
    > Najchętniej abyś podał
    > przykłady stanu techniki sprzed patentu i napisał dlaczego sędzia
    > rozpatrujący sprawę Apple w Niemczech miał inne zdanie niż Twoje...

    przyklady stanu techniki byly tu podawane wielokrotnie i obrazowo
    (wczesniejszy model odtwarzacza samsunga np).

    A ze sedzia w Germani wydal sporny wyrok (bo urzadzenia jednak nie byly
    identyczne - nawet gabarytowo od siebie odstawaly a podobienstwa trzeba
    bylo poszukiwac na sile) , ktory jest juz uchylony - nie mam pojecia.
    Sedzia kierowal sie swoja ocena (moze byl fanem jablka? ;)
    W inncyh krajach - mimo wielkich zabiegow ze strony Apple'a - to nie
    przeszlo - moze sedziowie wykazali sie tzw zdrowym rozsadkiem?
    (ale spowodowalo to zablokowanie na jakis czas sprzedazy w Germanii
    tabletow GalaxyTab (kupowalem kuzynowi taki 10.1" w PL i zawozilem na
    swieta).

    --
    pozdr
    Adam (AL)