  • Data: 2012-05-07 13:10:45
    Temat: Re: Samsung dalej zrzyna od Appla...
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości

    >Godel próbuje przemycić ryzykowną tezę, że Europejczycy w tym Polacy
    >są generalnie mądrzejsi od Amerykanów :-) I tą metodą, przez
    >analogię,
    >"zniszczyć" Amerykanów używających iPhone. Argumenty personalne
    >ciągle są jego najmocniejszą stroną...

    No, ale ciut racji ma. Poznalem kiedys takiego "co to znaczy
    zaprogramowac telewizor ? po co to komu, u nas jest prosto, mam 99
    kanalow, wiem jak stacja nadaje na 45, to przelaczam na 45 i
    odbieram".

    >Ciągle patrzycie przez pryzmat polskich pensji - drogi gadżet to on
    >jest
    >w Polsce, przy naszych płacach, nie w USA. Taki mp3 player miał dobry

    Ejze, pensje w usa sa rozne, a 400$ 10 lat temu na ulicy nie lezalo.
    Zycie mozna bylo stracic za tyle.

    >stosunek funkcjonalności do ceny dla pasjonata muzyki, zwłaszcza że
    >jakość muzyki wydobywająca z tych białych słuchawek była najlepsza
    >na rynku przenośnych odtwarzaczy.

    Sluchales ? Jakos nie bardzo mi sie chce wierzyc zeby byl znaczaco
    lepszy od konkurencji, chyba ze konkurencja pozalowala na sluchawki.

    Ale jak ktos tak lubial muzyke, to mial porownywalne towary wczesniej.
    Czemu nie kupil tego
    http://en.wikipedia.org/wiki/Personal_Jukebox
    lub
    http://en.wikipedia.org/wiki/Creative_NOMAD
    tylko poczekal na Apple ?

    Ale jak sie odszuka recenzje
    http://web.archive.org/web/20011118013704/shopper.cn
    et.com/electronics/0-6342420-1304-7654493.html

    There has been speculation that $400 is too much to pay for an MP3
    player, and this will undoubtedly hold true for some folks. But the
    fact is that most hard drive-based players are priced in this range,
    and none of them come close to matching the iPod's design, small size,
    ease of use, or file-transfer speeds.

    Oczywiscie transfer tylko dla posiadaczy makjablka, bo inny swiat nie
    obslugiwany.
    I radia FM tez nie ma, a przeciez nie napiszesz ze radio mozna bylo z
    internetu :-)

    Nie moge odszukac ile to wazylo ... bo o Nomadzie pisali tak
    http://www.mp3newswire.net/stories/2000/nomadreview.
    html
    Joggers need to look elsewhere for a portable player. The unit comes
    with a carrying case, but if you like to be on the run you will want
    something lighter. A 64MB player increased to 96 or 128MB's via
    additional flash memory will serve much better, though the added cards
    can easily add another $100 to the price of the unit. That can bring
    fine players as the Diamonds Rio 500 and the Sensory Sciences Rave
    MP2200 close to the price of the Nomad Jukebox.

    Ale tez uciazliwosc przegrywania muzyczki co dzien ... no i wiekszosc
    ludzi wykazala sie rozsadkiem i poczekala na powiekszenie pamieci :-)

    P.S. Mowisz ze 16GB w iphonie to az za duzo ? To po co Apple wypuscil
    40-60GB ipody juz 7 lat temu ?

    J.