  • Data: 2012-05-07 15:24:13
    Temat: Re: Samsung dalej zrzyna od Appla...
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciej Bebenek" napisał w wiadomości
    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote:

    >[...] Byli cwani prawnicy, którzy uważali, że słowo "wszystkie"
    >określa
    >wszystkie, ale chyba Sąd Najwyższy ich sprowadził na ziemię.

    Bo to w miare jasno w ustawie zapisane.
    Obecna formula chyba brzmi "wszystkie znane w momencie podpisania
    umowy", choc nie wiem czy i tu nie ma ingerencji ustawodawcy lub SN.

    >A osoby uprawnione do egzekwowania swoich praw autorskich są
    >wymieniane w
    >rubryce "napisy na koniec". I nie są t tylko autorzy scenariusza,
    >reżyser
    >czy kamerzysta, ale dziesiątki (jeśli nie setki) innych.

    Hm, a jak ktos niewymieniony to nie ma praw ? Dyskryminacja statystow
    :-)

    Trzeba bylo zawierac umowy zlecenia na prace - np granie w filmie
    przez 60 dni zdjeciowych :-)

    Tak czy inaczej - nie wydaje mi sie takie niemozliwe te setke
    odszukac. Gorzej moze byc z negocjacjami cenowymi ... trzeba bylo
    wymagac posrednictwa ZAIKSu :-)

    J.