  • Data: 2012-05-06 16:53:23
    Temat: Re: Samsung dalej zrzyna od Appla...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "UARS" <u...@o...pl> wrote in message
    news:4fa5af91$0$1311$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
    uarely-aimed-at-siri-on-iphone-4s-video/

    > Kolego, wrzucasz linki do jakis gownianych amerykanskich stron, gdzie
    > jakis wychowany na macdonaldzie, żrejący przerosniete i nafaszerowane
    > sterydami amerykanskie kurczaki, każe znajdowac 10 rożnic miedzy 2
    > telefonami...
    > Opanuj się trochę, bo nikt nie będzie się rozwodził kto jako pierwszy miał
    > jakąś zasraną ikonkę. BTW, co niby mialo byc w tym samsungu zamiast
    > mikrofonu, ikona z krową? A może z kurczakiem?

    Wyluzuj bracie - skąd te emocje?
    To są grupy dyskusyjne - jak Cię wątek nie interesuje to nie czytaj, idź
    dalej...
    Albo sam napisz coś na grupę ciekawszego, bo z tego co widzę nie piszesz
    nic ciekawego na temat grupy. Czemu jesteś biernym krytykantem?
    Parafrazując Twoje własne słowa z 30 września: "Pokaż mi jeden Twój post
    w którym zadałeś jakieś pytanie :D" napiszę: "pokaż mi jeden Twoj
    interesujący
    post na tej grupie w którym podzieliłeś się z grupą czymś ciekawym o
    smartfonach!