  • Data: 2012-05-06 19:56:45
    Temat: Re: Samsung dalej zrzyna od Appla...
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.05.2012 17:38, Pszemol pisze:

    > Firma komercyjna nie ma za zadanie robić czegoś dla ludzkości tylko
    > zarabiać kasę dla swoich właścicieli/akcjonariuszy. To zadanie Apple
    > spełnia wyśmienicie. Aby to zadanie wykonywać dobrze korzysta się
    > z należnej sobie prawnej ochrony patentów i wzornictwa przemysłowego.
    pięknie i prawdziwie to ująłeś. Czy appple odkryło odtwarzacz mp3? może
    telefon komórkowy? Może telefon z koloorwym ekranem? może dotykowym?
    Żaden z tych przełomów technologicznych nie był udziałem apple. zersztą
    to są słowa Steeva: nie apple odkyło odtwarzacz mp3. Na czym więc
    zarabia apple? Na sposobie opakowania gówna w kolorowy papierek. Żeby
    nie było wieśniacko - patentuje bzdety. Telefony odblokowujemy od... 20
    lat? Ale aple opatentowało konkretny sposób odblokowania. Czy to jest
    przełomowe? JAk to się ma do pracy naukowców którzy tworzą leki? nowe
    materiały? nijak! Taka w apple twórczość inżynierów jak dzieci w
    piaskownicy.
    Żeby było jasne: Fajnie że jest taka firma. Fajnie że coś tworzy, że
    sprzedaje telefony, że ktoś to kupuje z zyskiem dla nas wszystkich.
    Problemem jest tylko i wyłącznie ideologia która w okół tego się kręci.
    ToMasz