  • Data: 2012-05-06 18:02:25
    Temat: Re: Samsung dalej zrzyna od Appla...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Tomek" <p...@z...spamem> wrote in message
    news:jo64jn$rqi$1@inews.gazeta.pl...

    > Ano widzisz. Istniał.

    Chyba jednak odszczekam odszczekanie i powiem że VLingo nie umywa się do
    Siri!
    Zainstalowałem sobie właśnie tą aplikację na swoim starym iPhone4 (bez
    Siri)....
    Takie VLingo to miał iPhone4 przed Siri, nazywa się to Voice Control i
    umożliwia
    właśnie wykręcenie numeru, napisanie SMSa czy zagranie muzyki... To nie
    Siri.
    Vlingo wymaga konkretnej składni polecenia. Siri potrafi zrozumieć w miarę
    dobrze język naturalny. Podsumowując - niestety pudło z tym Vlingo.

    > Tak jak redukcja czerwonych oczu przy edycji zdjęć, reklamowana przez
    > Apple jako nowatorstwo jedyne na świecie w najlepszym aparacie w iPhonie
    > 4S. To też było w Nokii ponad 2 lata temu :) I lepiej wykonane. Nie trzeba
    > każdego oka dotykać tylko wystarczy jeden dotyk i wszystkie czerwone oczy
    > na zdjęciu robią się czarne.

    Nie sądzę aby kasowanie czerwonych oczu samo w sobie było czymś
    rewolucyjnym w porównaniu do głosowego asystenta rozumiejącego
    język naturalny... Zagadnienia całkowicie innego kalibru.