eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsm › Samsung Skyrocket czy HTC One X?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 204

  • 131. Data: 2012-10-25 14:22:24
    Temat: Re: Samsung Skyrocket czy HTC One X?
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> wrote:
    > Dnia Wed, 24 Oct 2012 19:18:09 -0500, Pszemol napisał(a):
    >
    >> "Andrzej Libiszewski" <a...@g...USUNTO.pl> wrote in message
    >> news:50881d7c$0$1226$65785112@news.neostrada.pl...
    >>> W dniu 2012-10-24 18:47, Pszemol pisze:
    >>>>
    >>>> Nie tylko zabrales glos ale stanąłeś po konkretnej stronie barykady więc
    >>>> dostałeś przypadkowym odłamkiem z mojego moździerza ;)
    >>>
    >>> Kapiszon, nie moździerz.
    >>
    >> Kapiszona zignorowałbyś a jednak zacząłeś boleśnie krwawić
    >> i bombardować mnie w odwecie...
    >
    > Boleśnie? Masz naprawdę niemałą wyobraźnię, wszak jednak mniejszą od ego :P


    Albo ty totalny brak poczycia humoru...


  • 132. Data: 2012-10-25 14:22:25
    Temat: Re: Samsung Skyrocket czy HTC One X?
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> wrote:
    >> Wszystko zależy od tego w jakim rejonie się poruszasz
    >> i jak używasz internetu na komórce... Z jednej strony masz
    >> lokalny nadajnik który ma zasięg w postaci małego okręgu
    >> wokół anteny nadawczej a z drugiej masz gęstą pajęczynę
    >> miejsc gdzie jesteś online używając 3G czy jakiegoś wifi...
    >
    > Na przykładowej trasie kolejowej którą dość często pokonuję, między dwoma
    > polskimi miastami, jednak znacznie łatwiej odebrać sygnał FB niż radio
    > internetowe.

    Czyli zgadzasz sie z moja teza, ze zalezy to od rejonu gdzie jestes...
    Ja slucham lokalnej stacji ktora przestaje byc slyszalna jakies 30 minut
    jazdy na zachód od Chicago. Internet w komórce natomiast nie znika mi
    nigdy.

    >>>> Na wszystko jest rozwiązanie jak ktoś nie jest malkontentem.
    >>>
    >>> Tuner FM też jest rozwiązaniem, choć JapcoFani twierdzą, że zbędnym.
    >>
    >> Rozmawialiśmy o rozwiązaniach problemu braku tunera FM :-)
    >
    > Najlepszym jest tuner FM. Nie odczuwa się wtedy jego braku.

    Generalnie nie odczuwa sie jego braku jesli nigdy od komórki nie oczekiwało
    sie tunera FM.
    Ja mialem wilele komórek na przestrzeni ostatnich 14-15 lat, od calkiem
    analogowej Nokii poprzez kilka analogowo-cyfrowych motoroli, potem kilka
    tylko cyfrowych Motoroli i Samsungów i nigdy radia w komórce nie słuchałem.
    Dopiero Wasze narzekania na brak tunera FM w iPhone sprawiły,że
    zainstalowałem do testów kilka aplikacji do sluchania radia jak Polskie
    Radio, RMF-FM i to amerykanskie NPR. Technologia ta dziala lepiej niz
    archaiczny tuner FM, nawet z RDSem...


  • 133. Data: 2012-10-25 14:38:29
    Temat: Re: Samsung Skyrocket czy HTC One X?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:k6b9iv$952$1@node1.news.atman.pl...
    >>> Dlaczego nie potrafisz uszanowac jego potrzeb lub zachcianek?
    >>> Wg niego jest to wazne a Ty uparles sie mu wyperswadowac.
    >>
    >> Ważne/nieważne nie jest logiką zerojedynkową...
    >> Każda zachcianka, potrzeba ma jakąś "wagę" z jaką wchodzi
    >> w równanie "racjonalnego" (lub nie) wyboru przy zakupie.
    >> Dla mnie to dosyć trywialne podejmować decyzję wyboru
    >> na podstawie operacji którą się robi 3 razy do roku i oprócz
    >> operacji którą ja sobie wymyśliłem są jeszcze inne możliwości
    >> dające dokładnie ten sam wynik...
    >
    > Nie wnikam na ile to co napisal wczesniej przedmowca jest obiektywnie
    > sensowne. W ten sam sposob mozna spojrzec na "konsumowanie tresci"siedzac
    > w toalecie.
    > Z backupu jako takiego przewanie korzysta sie jeszcze rzadziej, cos z tego
    > wynika?
    > Dla niego jest to istotne, wazne jest tez to ze rynek daje mu swobode
    > wyboru...poza rezerwatem oczywiscie.

    Po to między innymi istnieją grupy dyskusyjne aby osoba która
    nie zdaje sobie sprawy że jej potrzeby można zrealizować inaczej
    dowiedziała się o tym. A więc zamiast milcząco "szanować" jej
    potrzeby rozmawiajmy o alternatywach ich zaspokajania...
    Nie ma powodu aby ktoś się ograniczał w wyborze do telefonów
    z wymienną kartą skoro wymienności tej karty używa wyłącznie
    do przenoszenia karty z telefonu do nowego telefonu przy wymianie.

    >>> To wyglada na serial "Swiat wedlug Pszemola" ;]
    >>> Ty ustalasz co jest istotne a co nie. Zreszta to zadna nowosc.
    >>
    >> A kto ma ustalać? Jakiś pismak z gazetki który nigdy iPhone nie używa
    >> i wymyśla jakieś totalne bzdury o zarysowaniu obudowy paznokciem?
    >> Kto ma ustalać jak nie użytkownicy głosujący portfelem?
    >> Ja nikomu nie narzucam co jest dla nich istotne - każdy sobie sam
    >> podejmie taką decyzję przy zakupie. Ja staram się polemizować z kimś,
    >> kto stara się narzucać co jest (według mnie) sztucznie ważne bo
    >> węszę tu zmowę konkurencji...
    >
    > Taka nadmierna podejrzliwosc w pewnym monecie moze sie przerodzic w
    > jakas niedodra jednostke chorobowa ;]
    > Rozumiem, ze tego typu niusy sa sponsorowane przez M, S lub N (wpisz
    > zreszta co uwazasz za sluszne)?
    > http://palmtop.pl/83635/strajk-w-fabryce-foxconn-pro
    dukcja-iphonow-wstrzymana/

    Nie, pisałem o histerii wywołanej wokół iPhone5 z powodu refleksów
    świetlnych które występują również w innych telefonach a nawet
    w profesjonalnych lustrzankach do których się zakłada nawet specjalne
    osłony aby efekt zminimalizować.

    >>> Interesujace, ze tak postrzegasz krytyke. Tym bardziej, ze w tym
    >>> wypadku wady ktore wypunktowalem sa istotne rowniez dla przecietnego
    >>> uzytkownika swiadomego jak wygladaja rozwiazania konkurencyjne.
    >>
    >> Robiłeś jakieś ankiety że wiesz co jest istotne dla przecietnego
    >> użytkownika?
    >> Czy może serwujesz nam "Świat według ATM"?
    >
    > Masz racje nie robilem i faktycznie stabilnosc systemu moze byc dla
    > przecietnego uzytkownika sprzetu Apple sprawa zupelnie nieistotna,
    > podobnie jak swoboda korzystania z wczesniej zgromadzonych mediow.

    Stabilność systemu?? O czym Ty znowu piszesz?
    I co, sądzisz że każdy ma tyle samo "mediów" co Ty?

    >>> Ok, Panowie - plebiscyt: czy mozna przyznac Pszemolowi tytul
    >>> "Czlowieka z racjonalnym podejsciem"?
    >>
    >> Robisz plebiscyt w grupie rozhisteryzowanych apple-hejterów? :-)
    >
    > Co w takim wypadku robisz na tej grupie? Powaznie pytam.
    > Przeciez juz wielokrotnie spotkales sie tutaj z nieprzyjemnymi
    > komentarzami, zas stronnikow sprzetu Apple nie widac (nie przeprowadzalem
    > ankiety, jesli sie myle prosze o glos popracia dla Pszemola).

    Dlaczego dla mnie? Pojawia się tu często, choć nieśmiało, głos
    poparcia dla sprzetu Apple. Sam go nie raz udzieliłeś...

    > Gdybys czytal uwazniej zauwazylbys, ze poczatkowo bylem dosc
    > optymistycznie nastawiony do iP5. Jednak sposob powiekszenia ekranu
    > plus wielokrotnie wymieniane juz przypadlosci wraz z uwzglednieniem
    > niezdrowej w stosunku do konkurencji ceny a takze typowe dla Apple
    > ograniczenia systemowe spowodowaly, ze oferta jako caloksztalt wydaje
    > mi sie obecnie malo atrakcyjna.

    I co z tego wynika poza tym że jesteś jeden z 7 miliardów ludzi na Ziemi?

    >>> Acha, czyli jakosc wyrobu okresla popyt....?
    >>> W takim wypadku sprzedaz papieru toaletowego o zapachu rumiankowym
    >>> bije iPhone'a na glowe?
    >>
    >> Nie napisałem że o jakości decyduje popyt... To Twoje słowa.
    >> Popyt dowodzi użyteczności urządzenia i jego popularności.
    >> To pośrednio dowodzi też o braku dużych/poważnych wad, bo
    >> wyroby z dużymi/poważnymi wadami niejako z definicji nie
    >> stają się popularne, inaczej można kwestionować ocenę
    >> poważności wad.
    >
    > W ten sams sposob mozna rozwazac tez McDonalda. Jest bardzo
    > popularny choc niekoniecznie stanowi wzor zdrowego zywienia.
    > iOS wydaje sie byc adresowany do ludzi, ktorzy w zamian za prostote sa w
    > stanie poswiecic sporo opcji konfiguracyjnych oraz mozliwosc swobodnego
    > kontaktu ze swiatem.
    > A ze takiech osob jest duzo...coz, masz odpowiedz.

    To poświęcanie sporo opcji niejest zawsze poświęceniem, czasem zbawieniem.

    >>> Czyli kupilem zlego iPada. Przeciez moglem wczesniej wziac kalkulator,
    >>> sprawdzic ile miejsca zajmuja aplikacje, ktore bede chcial
    >>> zainstalowac, przeliczyc fotki itd... Sorry Pszemol, nie znam sie na
    >>> zwyczajach panujacych wsrod fanow Apple. Ja kupuje urzadzenia ktore moge
    >>> dostosowac do siebie a nie odwrotnie.
    >>
    >> Czemu zatem kupiłeś urządzenie bez wymiennej pamięci?
    >> Nie wiedziałeś że nie ma wymiennej pamięci? Ktoś Cię oszukał?
    >
    > Bo taki mialem kaprys?
    > Pszemol, jestes niekonsekwentny - wczesniej, w innym watku dosc obcesowo
    > zakonczyles dyskusje na temat iPada, teraz zas dyskutujesz w najlepsze.
    > Zdecyduj sie.

    Zaczynasz zniżać się do IQ na poziomie Tomka.
    Nie zauważasz że nie dyskutuję o funkcjach iPada tylko pytam Ciebie
    ogólnie o powody dla których kupiłeś urzadzenie bez funkcji która
    wyraźnie bardzo Ci jest potrzebna?

    > Pisalem Ci juz kilka razy, ze kupilem iPada nie tylko dla siebie ale tez
    > bliskich.
    > Sam zas potrakwotalem to jako mozliwosc przetestwania platformy iOS.
    > Bardzo sie zreszta ciesze, ze to zrobilem - dzieki temu wiem, ze raczej
    > nie kupie iPhone'a.

    Robisz błąd zakładając że to co nie sprawdziło się w tablecie
    nie może sprawdzić się w smartfonie... ale to Twoje prawo.

    > Ok, zatem podziwiem, ze Apple znajduje rozentuzjazmowany tlum cieszacy sie
    > z tego, ze moze kupic samochod bez regulacji siedzen. Przy zakupie mozesz
    > sobie wybrac jedno z trzech ustawien. Jesli po zakupie przytyjesz czy
    > urosniesz musisz zmienic samochod.
    > Jesli producenci samochodow i rowerow podlapia ten patent to uwolnia
    > biednych klientow od tych strasznych rozterek, z ktorymi musza borykac sie
    > uzytkownicy konkurencyjnych platform.

    I znowu histeryzujesz. To nie są siedzenia. To pamięć masowa,
    która na większości słuchawek jakie miałem w ręce jest użyta
    może w 20%.

    >> Wymyśliłem sobie takie porównanie... analogię, dla jakiejś ilustracji:
    >>
    >> Stoisz przed wyborem wyjazdu na wakacje: na Hawaje lub do Meksyku.
    >> I tu i tam niby ocean, i tu i tam niby plaża, fajny hotel, słoneczko i
    >> takie
    >> tam... Tobie jednak bardziej się podoba pojechać na Hawaje, bo nie
    >> musisz być zamknięty tydzień-dwa w rezerwacie, możesz zrobić wycieczki,
    >> a w Meksyku siedzisz w resorcie i ruszyć się nie możesz bo poza resortem
    >> bieda, kryminał i jeszcze Cię zastrzelą... OK, decydujesz się na Hawaje!
    >> Hurra, jedziemy na Hawaje...
    >> I tu mały zgrzyt: cena biletów lotniczych taka sama, cena hotelu taka
    >> sama a jedyna różnica że w Meksyku masz "all inclusive", żarełko
    >> i picie wliczone a na Hawajach musisz za jedzenie płacić osobno...
    >> I co robisz? Stać Cię i na to i na tamto... Czy uznasz że Ci co jadą
    >> tam gdzie chcą jechać, to jelenie bo płacą więcej osobno za żarcie?
    >> Czy może uznasz, że widocznie wyjazd na Hawaje był DLA NICH
    >> nawet z płatnym żarciem LEPSZĄ OPCJĄ niż Meksyk z all inclusive?
    >> Nie wiem czy trafiam do Ciebie z tą analogią - nie wiem czy byłeś
    >> kiedyś w Meksyku lub na Hawajach - gdybyś był to lepiej zrozumiałbyś :-)
    >> Dla mnie Ci co wybierają czasem DROŻSZĄ opcję nie są żadnymi
    >> jeleniami - po prostu nie zawsze to co tańsze jest lepsze... i już!
    >
    > Jakis czas temu przyznales, ze nie korzystales dluzej niz 5 minut ze
    > wspolczesnego urzadzenia z Androidem. Co wiecej, kupujac lub testujac HTC
    > One X poczujesz sie jak w domu: bateria niewymienna, pamiec zaspawana.
    > Jesli zas chodzi o system, jak to mawia inna reklama: "sprobuj, przekonaj
    > sie sam".
    > Mysle, ze w tym watku dla mnie bedzie juz EOT, nie chce mi sie kontynuowac
    > tej przepychanki.

    Nie trafiłem analogią do Twojego zrozumienia dla ludzi, którzy
    chcą zapłacić więcej za coś, co bardziej lubią i nie czują się wcale
    zrobieni w jelenia? Nie kazdy był kiedyś biedny i przelicza dziś
    wszystko na złotówki, nawet swoje własne zadowolenie...


  • 134. Data: 2012-10-25 15:42:41
    Temat: Re: Samsung Skyrocket czy HTC One X?
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Pszemol nabazgrał(a):

    > Nie, pisałem o histerii wywołanej wokół iPhone5 z powodu refleksów
    > świetlnych które występują również w innych telefonach a nawet
    > w profesjonalnych lustrzankach do których się zakłada nawet specjalne
    > osłony aby efekt zminimalizować.

    A co ma lustrzanka do refleksów ?? od tego jest obiektyw na który dopiero
    można założyć specjalny filtr. Na przyszłośc wyrażaj się dokładniej bo tak
    siejesz zamęt :)

    --
    www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
    www.automo.pl - Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkową.


  • 135. Data: 2012-10-25 15:45:12
    Temat: Re: Samsung Skyrocket czy HTC One X?
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-10-25 15:42, Chris wrote:
    > Pszemol nabazgrał(a):
    >
    >> Nie, pisałem o histerii wywołanej wokół iPhone5 z powodu refleksów
    >> świetlnych które występują również w innych telefonach a nawet
    >> w profesjonalnych lustrzankach do których się zakłada nawet specjalne
    >> osłony aby efekt zminimalizować.
    >
    > A co ma lustrzanka do refleksów ?? od tego jest obiektyw na który
    > dopiero można założyć specjalny filtr. Na przyszłośc wyrażaj się
    > dokładniej bo tak siejesz zamęt :)
    >

    To nawet nie w tym rzecz, refleksy sa ale nie fioletowe.


  • 136. Data: 2012-10-25 15:47:49
    Temat: Re: Samsung Skyrocket czy HTC One X?
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    atm nabazgrał(a):

    > On 2012-10-25 15:42, Chris wrote:
    >> Pszemol nabazgrał(a):
    >>> Nie, pisałem o histerii wywołanej wokół iPhone5 z powodu refleksów
    >>> świetlnych które występują również w innych telefonach a nawet
    >>> w profesjonalnych lustrzankach do których się zakłada nawet specjalne
    >>> osłony aby efekt zminimalizować.
    >> A co ma lustrzanka do refleksów ?? od tego jest obiektyw na który
    >> dopiero można założyć specjalny filtr. Na przyszłośc wyrażaj się
    >> dokładniej bo tak siejesz zamęt :)
    > To nawet nie w tym rzecz, refleksy sa ale nie fioletowe.

    Zależy od filtru .. jak chcesz to nie będzie refleksów obojętnie czy to
    fioletowe, niebieskie czy zielone ...

    --
    www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
    www.automo.pl - Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkową.


  • 137. Data: 2012-10-25 15:52:19
    Temat: Re: Samsung Skyrocket czy HTC One X?
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "Chris" <c...@s...pl> wrote:
    > atm nabazgrał(a):
    >
    >> On 2012-10-25 15:42, Chris wrote:
    >>> Pszemol nabazgrał(a):
    >>>> Nie, pisałem o histerii wywołanej wokół iPhone5 z powodu refleksów
    >>>> świetlnych które występują również w innych telefonach a nawet
    >>>> w profesjonalnych lustrzankach do których się zakłada nawet specjalne
    >>>> osłony aby efekt zminimalizować.
    >>> A co ma lustrzanka do refleksów ?? od tego jest obiektyw na który
    >>> dopiero można założyć specjalny filtr. Na przyszłośc wyrażaj się
    >>> dokładniej bo tak siejesz zamęt :)
    >> To nawet nie w tym rzecz, refleksy sa ale nie fioletowe.
    >
    > Zależy od filtru .. jak chcesz to nie będzie refleksów obojętnie czy to
    > fioletowe, niebieskie czy zielone ...


    Jak chcesz w lustrzance nie miec takich refleksow to zakładasz na obiektyw
    osłonę przeciwsłoneczną, ang. hood.


  • 138. Data: 2012-10-25 15:52:20
    Temat: Re: Samsung Skyrocket czy HTC One X?
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "Chris" <c...@s...pl> wrote:
    > Pszemol nabazgrał(a):
    >
    >> Nie, pisałem o histerii wywołanej wokół iPhone5 z powodu refleksów
    >> świetlnych które występują również w innych telefonach a nawet
    >> w profesjonalnych lustrzankach do których się zakłada nawet specjalne
    >> osłony aby efekt zminimalizować.
    >
    > A co ma lustrzanka do refleksów ?? od tego jest obiektyw na który dopiero
    > można założyć specjalny filtr. Na przyszłośc wyrażaj się dokładniej bo tak siejesz
    zamęt :)


    Dobrze sie czujesz? O co Ci chodzi?
    Cała lustrzanka (body+obiektyw) ma tyle samo do odblasków co cały
    smartfone, z aparatem, obiektywem razem.


  • 139. Data: 2012-10-25 15:58:21
    Temat: Re: Samsung Skyrocket czy HTC One X?
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Pszemol nabazgrał(a):

    > "Chris" <c...@s...pl> wrote:
    >> Pszemol nabazgrał(a):
    >>> Nie, pisałem o histerii wywołanej wokół iPhone5 z powodu refleksów
    >>> świetlnych które występują również w innych telefonach a nawet
    >>> w profesjonalnych lustrzankach do których się zakłada nawet specjalne
    >>> osłony aby efekt zminimalizować.
    >> A co ma lustrzanka do refleksów ?? od tego jest obiektyw na który dopiero
    >> można założyć specjalny filtr. Na przyszłośc wyrażaj się dokładniej bo
    >> tak siejesz zamęt :)
    > Dobrze sie czujesz? O co Ci chodzi?

    Ja dobrze ale tobie chyba znowu zabrakło leków ...

    > Cała lustrzanka (body+obiektyw) ma tyle samo do odblasków co cały
    > smartfone, z aparatem, obiektywem razem.

    JAk to pisałeś wcześniej PROFESJONALNA Lustrzanka i obiektyw są dwie różne
    rzeczy sprzedawane oddzielnie a telefon ma wbudowany aparat i jest to jedna
    całość wieć nie mylk pojęć .... to tak jak powiedzieć że auto i przyczepa to
    jedność.

    --
    www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
    www.automo.pl - Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkową.


  • 140. Data: 2012-10-25 16:25:40
    Temat: Re: Samsung Skyrocket czy HTC One X?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości
    >>>> Nawet z kompresja to jest 40-50 plyt.
    >>>> Jeden Oldfield wypuscil ze 30, a przeciez ma jeszcze siostre :-)
    >>> Na wersji 64GB zmieścisz ponad 20 razy tyle, czyli co, 1000 płyt?
    >> Na razie byla mowa o 16GB.
    >Byla mowa o 3GB muzyki...

    No to czemu wyskakujesz z 64 GB ?


    >> Ile masz ksiazek do ktorych chetnie wracasz ?
    >> do tego nawigacja i 16GB za malo ...
    >Dla tych co im 16GB za mało robia wersje 32GB i 64GB.

    No to poprosze o 64GB ... i z karta na wszelki wypadek :-)

    >> ale chcialbym ci przypomniec ze na
    >> wlasne smieci kupiles 2TB dysk :-)
    >Na pecetowe rzeczy... A to inna para kaloszy.

    A co tam inna - skasuj wszystkie swoje gorsze zdjecia, zostaw troche
    plikow z wlasnej pracy, a cala reszte skasuj. Po to trzymac - przeciez
    znajdziesz w internecie :-)

    J.

strony : 1 ... 13 . [ 14 ] . 15 ... 20 ... 21


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: