  • 141. Data: 2012-10-25 17:17:49
    Temat: Re: Samsung Skyrocket czy HTC One X?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "atm" napisał w wiadomości
    On 2012-10-25 15:42, Chris wrote:
    > Pszemol nabazgrał(a):

    >To nawet nie w tym rzecz, refleksy sa ale nie fioletowe.

    P.S http://www.fotopolis.pl/index.php?n=15841&p=3

    To co prawda tez aparat dla bogatych snobow, wiec widac refleksy sa
    nie tylko dopuszczalne, ale nawet amazing :-)

    J.

  • 142. Data: 2012-10-25 17:31:26
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Thu, 25 Oct 2012 12:22:25 +0000 (UTC), Pszemol napisał(a):

    > Czyli zgadzasz sie z moja teza, ze zalezy to od rejonu gdzie jestes...
    > Ja slucham lokalnej stacji ktora przestaje byc slyszalna jakies 30 minut
    > jazdy na zachód od Chicago. Internet w komórce natomiast nie znika mi
    > nigdy.

    W to ostatnie średnio wierzę. Znaczy w ten nieznikający internet.

    > Generalnie nie odczuwa sie jego braku jesli nigdy od komórki nie oczekiwało
    > sie tunera FM.
    > Ja mialem wilele komórek na przestrzeni ostatnich 14-15 lat, od calkiem
    > analogowej Nokii poprzez kilka analogowo-cyfrowych motoroli, potem kilka
    > tylko cyfrowych Motoroli i Samsungów i nigdy radia w komórce nie słuchałem.
    > Dopiero Wasze narzekania na brak tunera FM w iPhone sprawiły,że
    > zainstalowałem do testów kilka aplikacji do sluchania radia jak Polskie
    > Radio, RMF-FM i to amerykanskie NPR. Technologia ta dziala lepiej niz
    > archaiczny tuner FM, nawet z RDSem...

    Ależ oczywiście. Jeśli jesteś w zasięgu sieci i masz wystarczającą szybkość
    transmisji.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Krocz naprzód, mężny światłości synu

  • 143. Data: 2012-10-25 17:32:46
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Thu, 25 Oct 2012 12:22:24 +0000 (UTC), Pszemol napisał(a):

    > Albo ty totalny brak poczycia humoru...

    Jestes jak kobieta, zawsze musisz mieć ostatnie słowo.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "You're not the same as you were before. You were much

  • 144. Data: 2012-10-25 21:21:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 25 Oct 2012 17:31:26 +0200, Andrzej Libiszewski napisał(a):
    > W to ostatnie średnio wierzę. Znaczy w ten nieznikający internet.

    Amerykanska specyfika. Te 30 minut "od Chicago" moze byc niezle zamieszkane
    i BTSami obstawione - przynajmniej przy drogach.

    Bo oprocz tego to w USA sporo bialych plam.

    J.

  • 145. Data: 2012-10-25 21:40:40
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-10-17 14:40, Pszemol wrote:
    > Czy ma ktoś tu HTC One X i zechciałby podzielić się swoimi doświadczeniami?
    > Zastanawiam się nad wyborem pomiędzy tym telefonem a Samsungiem Galaxy S II
    > Skyrocket i nie wiem który wybralibyście dla siebie i dlaczego...

    Uprzedziles kumpla co mu grozi? ;]
    http://www.youtube.com/watch?v=7huae767Rxg&feature=p
    layer_embedded

  • 147. Data: 2012-10-25 22:58:03
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> wrote:

    > Jestes jak kobieta, zawsze musisz mieć ostatnie słowo.

    Nawet mi nie wpadło coś takiego do głowy. No ale skoro to takie ważne dla
    Ciebie to napisz tu coś jeszcze - obiecuję, że zostawię Ci ten przywilej!
    :)))

  • 146. Data: 2012-10-25 22:58:03
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Amerykanska specyfika. Te 30 minut "od Chicago" moze byc niezle zamieszkane
    > i BTSami obstawione - przynajmniej przy drogach.
    >
    > Bo oprocz tego to w USA sporo bialych plam.

    BTSy są co chwilkę wzdluż autostrad.
    Białe plamy są w zachodnich stanach jak np Montana, gdzie gęstość
    zaludnienia jest znikoma, ale nie w Chicago :)

    Sądzę, że z tego samego powodu nie odczuwałem ani na moment "antenna-gate",
    mimo iż używam iPhone 4 bez żadnego gumowca.

    Ale zawsze znajdą się takie niedowiarki co przykładając swoją miarkę do
    cudzych relacji nie będą dowierzać - trudno...

  • 148. Data: 2012-10-25 22:58:04
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> wrote:

    > W to ostatnie średnio wierzę. Znaczy w ten nieznikający internet.

    Nie zamierzam Cie przekonywać.

    > Ależ oczywiście. Jeśli jesteś w zasięgu sieci i masz wystarczającą szybkość
    > transmisji.

    To jest dziś prawie zawsze spełnione założenie.

  • 149. Data: 2012-10-25 22:58:05
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote:

    > P.S http://www.fotopolis.pl/index.php?n=15841&p=3
    >
    > To co prawda tez aparat dla bogatych snobow, wiec widac refleksy sa nie
    > tylko dopuszczalne, ale nawet amazing :-)

    Czyli miałem rację, dziękuję!

  • 151. Data: 2012-10-25 22:58:06
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "Chris" <c...@s...pl> wrote:
    > Pszemol nabazgrał(a):

    > Ja dobrze ale tobie chyba znowu zabrakło leków ...

    Zawsze taki miły jesteś jak nie masz racji?

    > JAk to pisałeś wcześniej PROFESJONALNA Lustrzanka i obiektyw są dwie
    > różne rzeczy sprzedawane oddzielnie a telefon ma wbudowany aparat i jest
    > to jedna całość wieć nie mylk pojęć .... to tak jak powiedzieć że auto i
    > przyczepa to jedność.

    A co mnie obchodzi że czasem można kupić body osobno a czasem w kicie skoro
    i tak body samo w sobie jest bezuzyteczne bez obiektywu?
    Pisząc lustrzanka miałem na myśli cały aparat a nie jego część zwaną body
    lub puszka, po co sie czepiasz tak nieistotnej w tej dyskusji rzeczy?