  • 121. Data: 2012-10-25 02:17:19
    Temat: Re: Samsung Skyrocket czy HTC One X?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    news:9pjyjqef8da7.q4l0o83hacgk$.dlg@40tude.net...

    > Ale Pszemolu - to przeciez jest najlepszy telefon.
    > A tu sie okazuje ze radia nie ma, RDS nie ma, MMS nie ma, aparat nie radzi
    > sobie pod slonce, karty nie ma, tetheringu nie ma, pamieci malo, nawigacja
    > w wersji 1.0, karte trzeba ciac ...

    Trudno żeby RDS był jak tunera FM nie ma... Sądzę, że na siłę chciałeś
    wydłużyć listę rzekomych braków i dlatego dodałeś na nią istniejące MMS
    i tethering, i to że kartę "trzeba ciąć" jak w innych telefonach, prawda?

  • 122. Data: 2012-10-25 02:18:09
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...USUNTO.pl> wrote in message

    > Kapiszon, nie moździerz.

    Kapiszona zignorowałbyś a jednak zacząłeś boleśnie krwawić
    i bombardować mnie w odwecie...

  • 123. Data: 2012-10-25 02:21:31
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Nawet z kompresja to jest 40-50 plyt.
    > Jeden Oldfield wypuscil ze 30, a przeciez ma jeszcze siostre :-)

    Na wersji 64GB zmieścisz ponad 20 razy tyle, czyli co, 1000 płyt?

  • 124. Data: 2012-10-25 08:35:41
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    > Wszystko zależy od tego w jakim rejonie się poruszasz
    > i jak używasz internetu na komórce... Z jednej strony masz
    > lokalny nadajnik który ma zasięg w postaci małego okręgu
    > wokół anteny nadawczej a z drugiej masz gęstą pajęczynę
    > miejsc gdzie jesteś online używając 3G czy jakiegoś wifi...

    Na przykładowej trasie kolejowej którą dość często pokonuję, między dwoma
    polskimi miastami, jednak znacznie łatwiej odebrać sygnał FB niż radio
    internetowe.

    > Rozmawialiśmy o rozwiązaniach problemu braku tunera FM :-)

    Najlepszym jest tuner FM. Nie odczuwa się wtedy jego braku.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "The beer was good and there was even a free lunch. The demons

  • 125. Data: 2012-10-25 08:36:20
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Wed, 24 Oct 2012 19:18:09 -0500, Pszemol napisał(a):

    > "Andrzej Libiszewski" <a...@g...USUNTO.pl> wrote in message

    > Kapiszona zignorowałbyś a jednak zacząłeś boleśnie krwawić
    > i bombardować mnie w odwecie...

    Boleśnie? Masz naprawdę niemałą wyobraźnię, wszak jednak mniejszą od ego :P

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Nie jesteś Supermanem; Marines i piloci myśliwscy: wy TAKŻE nie."

  • 126. Data: 2012-10-25 08:37:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 24 Oct 2012 19:21:31 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Na wersji 64GB zmieścisz ponad 20 razy tyle, czyli co, 1000 płyt?

    Na razie byla mowa o 16GB. A 1000 plyt ... jeden audiobook ma 10-20h.
    Ile masz ksiazek do ktorych chetnie wracasz ?
    do tego nawigacja i 16GB za malo ... ale chcialbym ci przypomniec ze na
    wlasne smieci kupiles 2TB dysk :-)

    J.

  • 127. Data: 2012-10-25 08:42:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 24 Oct 2012 19:17:19 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Trudno żeby RDS był jak tunera FM nie ma... Sądzę, że na siłę chciałeś
    > wydłużyć listę rzekomych braków i dlatego dodałeś na nią istniejące MMS

    A co - iphone 1 to nie byl najlepszy ?

    > i tethering,

    O ile zrozumialem - tethering jest, ale utrudniony. W AT&T mozna (za
    dodatkowa oplata), a u innych operatorow ?

    > i to że kartę "trzeba ciąć" jak w innych telefonach, prawda?

    Ja tam karty jeszcze nie cialem, a apple juz druga generacje ciec
    wprowadzil :-)

    P.S. wczorajsza scenka - chwila nieuwagi i karta spadla. Dobrze ze to uSD,
    to sie jeszcze daje zauwazyc na podlodze bez lupy :-)

    J.

  • 128. Data: 2012-10-25 13:59:24
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-10-24 00:50, Pszemol wrote:

    > Ważne/nieważne nie jest logiką zerojedynkową...
    > Każda zachcianka, potrzeba ma jakąś "wagę" z jaką wchodzi
    > w równanie "racjonalnego" (lub nie) wyboru przy zakupie.
    > Dla mnie to dosyć trywialne podejmować decyzję wyboru
    > na podstawie operacji którą się robi 3 razy do roku i oprócz
    > operacji którą ja sobie wymyśliłem są jeszcze inne możliwości
    > dające dokładnie ten sam wynik...

    Nie wnikam na ile to co napisal wczesniej przedmowca jest obiektywnie
    sensowne. W ten sam sposob mozna spojrzec na "konsumowanie
    tresci"siedzac w toalecie.
    Z backupu jako takiego przewanie korzysta sie jeszcze rzadziej, cos z
    tego wynika?
    Dla niego jest to istotne, wazne jest tez to ze rynek daje mu swobode
    wyboru...poza rezerwatem oczywiscie.

    > A kto ma ustalać? Jakiś pismak z gazetki który nigdy iPhone nie używa
    > i wymyśla jakieś totalne bzdury o zarysowaniu obudowy paznokciem?
    > Kto ma ustalać jak nie użytkownicy głosujący portfelem?
    > Ja nikomu nie narzucam co jest dla nich istotne - każdy sobie sam
    > podejmie taką decyzję przy zakupie. Ja staram się polemizować z kimś,
    > kto stara się narzucać co jest (według mnie) sztucznie ważne bo
    > węszę tu zmowę konkurencji...

    Taka nadmierna podejrzliwosc w pewnym monecie moze sie przerodzic w
    jakas niedodra jednostke chorobowa ;]
    Rozumiem, ze tego typu niusy sa sponsorowane przez M, S lub N (wpisz
    zreszta co uwazasz za sluszne)?
    http://palmtop.pl/83635/strajk-w-fabryce-foxconn-pro
    dukcja-iphonow-wstrzymana/

    > Robiłeś jakieś ankiety że wiesz co jest istotne dla przecietnego
    > użytkownika?
    > Czy może serwujesz nam "Świat według ATM"?

    Masz racje nie robilem i faktycznie stabilnosc systemu moze byc dla
    przecietnego uzytkownika sprzetu Apple sprawa zupelnie nieistotna,
    podobnie jak swoboda korzystania z wczesniej zgromadzonych mediow.

    > Robisz plebiscyt w grupie rozhisteryzowanych apple-hejterów? :-)

    Co w takim wypadku robisz na tej grupie? Powaznie pytam.
    Przeciez juz wielokrotnie spotkales sie tutaj z nieprzyjemnymi
    komentarzami, zas stronnikow sprzetu Apple nie widac (nie
    przeprowadzalem ankiety, jesli sie myle prosze o glos popracia dla
    Pszemola).
    Gdybys czytal uwazniej zauwazylbys, ze poczatkowo bylem dosc
    optymistycznie nastawiony do iP5. Jednak sposob powiekszenia ekranu plus
    wielokrotnie wymieniane juz przypadlosci wraz z uwzglednieniem
    niezdrowej w stosunku do konkurencji ceny a takze typowe dla Apple
    ograniczenia systemowe spowodowaly, ze oferta jako caloksztalt wydaje mi
    sie obecnie malo atrakcyjna.

    > Nie napisałem że o jakości decyduje popyt... To Twoje słowa.
    > Popyt dowodzi użyteczności urządzenia i jego popularności.
    > To pośrednio dowodzi też o braku dużych/poważnych wad, bo
    > wyroby z dużymi/poważnymi wadami niejako z definicji nie
    > stają się popularne, inaczej można kwestionować ocenę
    > poważności wad.

    W ten sams sposob mozna rozwazac tez McDonalda. Jest bardzo popularny
    choc niekoniecznie stanowi wzor zdrowego zywienia.
    iOS wydaje sie byc adresowany do ludzi, ktorzy w zamian za prostote sa w
    stanie poswiecic sporo opcji konfiguracyjnych oraz mozliwosc swobodnego
    kontaktu ze swiatem.
    A ze takiech osob jest duzo...coz, masz odpowiedz.

    > Czemu zatem kupiłeś urządzenie bez wymiennej pamięci?
    > Nie wiedziałeś że nie ma wymiennej pamięci? Ktoś Cię oszukał?

    Bo taki mialem kaprys?
    Pszemol, jestes niekonsekwentny - wczesniej, w innym watku dosc obcesowo
    zakonczyles dyskusje na temat iPada, teraz zas dyskutujesz w najlepsze.
    Zdecyduj sie.
    Pisalem Ci juz kilka razy, ze kupilem iPada nie tylko dla siebie ale tez
    bliskich.
    Sam zas potrakwotalem to jako mozliwosc przetestwania platformy iOS.
    Bardzo sie zreszta ciesze, ze to zrobilem - dzieki temu wiem, ze raczej
    nie kupie iPhone'a.

> [...]
    > wybór konkurencji "pasuje mni iPad 64GB, stać mnie lekko, ale nie
    > kupię bo nie chcę aby przed kolegą z grupy pl.misc.telefonia wyjść
    > na jakiegoś jelenia". Unikajmy takich zachowań bo nie są zdrowe...
    > Im bardziej RACJONALNY wybór przy zakupie tym większe zadowolenie
    > z tego zakupu później - zamiast kierować się przy wyborze emocjalnalnie
    > naładowanymi ocenami typu "gejfon", czy "robienie w jelenia" skupmy
    > się raczej na tym czy dany produkt spełnia moje potrzeby za jakąś
    > tam cenę czy ich nie spełnia i potrzebuję inny produkt lub ten sam

    Ok, zatem podziwiem, ze Apple znajduje rozentuzjazmowany tlum cieszacy
    sie z tego, ze moze kupic samochod bez regulacji siedzen. Przy zakupie
    mozesz sobie wybrac jedno z trzech ustawien. Jesli po zakupie przytyjesz
    czy urosniesz musisz zmienic samochod.
    Jesli producenci samochodow i rowerow podlapia ten patent to uwolnia
    biednych klientow od tych strasznych rozterek, z ktorymi musza borykac
    sie uzytkownicy konkurencyjnych platform.

> [...]
    > I co robisz? Stać Cię i na to i na tamto... Czy uznasz że Ci co jadą
    > tam gdzie chcą jechać, to jelenie bo płacą więcej osobno za żarcie?
    > Czy może uznasz, że widocznie wyjazd na Hawaje był DLA NICH
    > nawet z płatnym żarciem LEPSZĄ OPCJĄ niż Meksyk z all inclusive?
    > Nie wiem czy trafiam do Ciebie z tą analogią - nie wiem czy byłeś
    > kiedyś w Meksyku lub na Hawajach - gdybyś był to lepiej zrozumiałbyś :-)
    > Dla mnie Ci co wybierają czasem DROŻSZĄ opcję nie są żadnymi
    > jeleniami - po prostu nie zawsze to co tańsze jest lepsze... i już!

    Jakis czas temu przyznales, ze nie korzystales dluzej niz 5 minut ze
    wspolczesnego urzadzenia z Androidem. Co wiecej, kupujac lub testujac
    HTC One X poczujesz sie jak w domu: bateria niewymienna, pamiec
    zaspawana. Jesli zas chodzi o system, jak to mawia inna reklama:
    "sprobuj, przekonaj sie sam".
    Mysle, ze w tym watku dla mnie bedzie juz EOT, nie chce mi sie
    kontynuowac tej przepychanki.

  • 129. Data: 2012-10-25 14:22:22
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    > A co - iphone 1 to nie byl najlepszy ?

    A pierwszy Android do czegos uzytecznego sie nadawal?

    > O ile zrozumialem - tethering jest, ale utrudniony. W AT&T mozna (za
    > dodatkowa oplata), a u innych operatorow ?

    Zle zrozumiales. Tethering jest ulatwiony, jest gotowy w menu, wprost w
    iOS.
    Ulatwiony jest tez pobieranie dodatkowej za niego oplaty przez operatora...

    > Ja tam karty jeszcze nie cialem, a apple juz druga generacje ciec
    > wprowadzil :-)

    To mi wiecej mowi o Twoim zacofaniu technologicznym :)

    > P.S. wczorajsza scenka - chwila nieuwagi i karta spadla. Dobrze ze to uSD,
    > to sie jeszcze daje zauwazyc na podlodze bez lupy :-)

    Jasne... :)

  • 130. Data: 2012-10-25 14:22:23
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Na razie byla mowa o 16GB.

    Byla mowa o 3GB muzyki...

    > A 1000 plyt ... jeden audiobook ma 10-20h.

    mowa jest samplowana i kompresowana inaczej niz muzyka. Audiobookow zmiesci
    sie duzo wiecej!

    > Ile masz ksiazek do ktorych chetnie wracasz ?
    > do tego nawigacja i 16GB za malo ...

    Dla tych co im 16GB za mało robia wersje 32GB i 64GB.

    > ale chcialbym ci przypomniec ze na
    > wlasne smieci kupiles 2TB dysk :-)

    Na pecetowe rzeczy... A to inna para kaloszy.