    From: Pszemol <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Samsung Skyrocket czy HTC One X?
    Date: Thu, 25 Oct 2012 12:22:25 +0000 (UTC)

    Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> wrote:

    > Na przykładowej trasie kolejowej którą dość często pokonuję, między dwoma
    > polskimi miastami, jednak znacznie łatwiej odebrać sygnał FB niż radio
    > internetowe.

    Czyli zgadzasz sie z moja teza, ze zalezy to od rejonu gdzie jestes...
    Ja slucham lokalnej stacji ktora przestaje byc slyszalna jakies 30 minut
    jazdy na zachód od Chicago. Internet w komórce natomiast nie znika mi
    nigdy.

    > Najlepszym jest tuner FM. Nie odczuwa się wtedy jego braku.

    Generalnie nie odczuwa sie jego braku jesli nigdy od komórki nie oczekiwało
    sie tunera FM.
    Ja mialem wilele komórek na przestrzeni ostatnich 14-15 lat, od calkiem
    analogowej Nokii poprzez kilka analogowo-cyfrowych motoroli, potem kilka
    tylko cyfrowych Motoroli i Samsungów i nigdy radia w komórce nie słuchałem.
    Dopiero Wasze narzekania na brak tunera FM w iPhone sprawiły,że
    zainstalowałem do testów kilka aplikacji do sluchania radia jak Polskie
    Radio, RMF-FM i to amerykanskie NPR. Technologia ta dziala lepiej niz
    archaiczny tuner FM, nawet z RDSem...