    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Samsung Skyrocket czy HTC One X?
    Date: Thu, 25 Oct 2012 07:38:29 -0500

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:k6b9iv$952$1@node1.news.atman.pl...

    > Nie wnikam na ile to co napisal wczesniej przedmowca jest obiektywnie
    > sensowne. W ten sam sposob mozna spojrzec na "konsumowanie tresci"siedzac
    > w toalecie.
    > Z backupu jako takiego przewanie korzysta sie jeszcze rzadziej, cos z tego
    > wynika?
    > Dla niego jest to istotne, wazne jest tez to ze rynek daje mu swobode
    > wyboru...poza rezerwatem oczywiscie.

    Po to między innymi istnieją grupy dyskusyjne aby osoba która
    nie zdaje sobie sprawy że jej potrzeby można zrealizować inaczej
    dowiedziała się o tym. A więc zamiast milcząco "szanować" jej
    potrzeby rozmawiajmy o alternatywach ich zaspokajania...
    Nie ma powodu aby ktoś się ograniczał w wyborze do telefonów
    z wymienną kartą skoro wymienności tej karty używa wyłącznie
    do przenoszenia karty z telefonu do nowego telefonu przy wymianie.

    > Taka nadmierna podejrzliwosc w pewnym monecie moze sie przerodzic w
    > jakas niedodra jednostke chorobowa ;]
    > Rozumiem, ze tego typu niusy sa sponsorowane przez M, S lub N (wpisz
    > zreszta co uwazasz za sluszne)?
    > http://palmtop.pl/83635/strajk-w-fabryce-foxconn-pro
    dukcja-iphonow-wstrzymana/

    Nie, pisałem o histerii wywołanej wokół iPhone5 z powodu refleksów
    świetlnych które występują również w innych telefonach a nawet
    w profesjonalnych lustrzankach do których się zakłada nawet specjalne
    osłony aby efekt zminimalizować.

    > Masz racje nie robilem i faktycznie stabilnosc systemu moze byc dla
    > przecietnego uzytkownika sprzetu Apple sprawa zupelnie nieistotna,
    > podobnie jak swoboda korzystania z wczesniej zgromadzonych mediow.

    Stabilność systemu?? O czym Ty znowu piszesz?
    I co, sądzisz że każdy ma tyle samo "mediów" co Ty?

    > Co w takim wypadku robisz na tej grupie? Powaznie pytam.
    > Przeciez juz wielokrotnie spotkales sie tutaj z nieprzyjemnymi
    > komentarzami, zas stronnikow sprzetu Apple nie widac (nie przeprowadzalem
    > ankiety, jesli sie myle prosze o glos popracia dla Pszemola).

    Dlaczego dla mnie? Pojawia się tu często, choć nieśmiało, głos
    poparcia dla sprzetu Apple. Sam go nie raz udzieliłeś...

    > Gdybys czytal uwazniej zauwazylbys, ze poczatkowo bylem dosc
    > optymistycznie nastawiony do iP5. Jednak sposob powiekszenia ekranu
    > plus wielokrotnie wymieniane juz przypadlosci wraz z uwzglednieniem
    > niezdrowej w stosunku do konkurencji ceny a takze typowe dla Apple
    > ograniczenia systemowe spowodowaly, ze oferta jako caloksztalt wydaje
    > mi sie obecnie malo atrakcyjna.

    I co z tego wynika poza tym że jesteś jeden z 7 miliardów ludzi na Ziemi?

    > W ten sams sposob mozna rozwazac tez McDonalda. Jest bardzo
    > popularny choc niekoniecznie stanowi wzor zdrowego zywienia.
    > iOS wydaje sie byc adresowany do ludzi, ktorzy w zamian za prostote sa w
    > stanie poswiecic sporo opcji konfiguracyjnych oraz mozliwosc swobodnego
    > kontaktu ze swiatem.
    > A ze takiech osob jest duzo...coz, masz odpowiedz.

    To poświęcanie sporo opcji niejest zawsze poświęceniem, czasem zbawieniem.

    > Bo taki mialem kaprys?
    > Pszemol, jestes niekonsekwentny - wczesniej, w innym watku dosc obcesowo
    > zakonczyles dyskusje na temat iPada, teraz zas dyskutujesz w najlepsze.
    > Zdecyduj sie.

    Zaczynasz zniżać się do IQ na poziomie Tomka.
    Nie zauważasz że nie dyskutuję o funkcjach iPada tylko pytam Ciebie
    ogólnie o powody dla których kupiłeś urzadzenie bez funkcji która
    wyraźnie bardzo Ci jest potrzebna?

    > Pisalem Ci juz kilka razy, ze kupilem iPada nie tylko dla siebie ale tez
    > bliskich.
    > Sam zas potrakwotalem to jako mozliwosc przetestwania platformy iOS.
    > Bardzo sie zreszta ciesze, ze to zrobilem - dzieki temu wiem, ze raczej
    > nie kupie iPhone'a.

    Robisz błąd zakładając że to co nie sprawdziło się w tablecie
    nie może sprawdzić się w smartfonie... ale to Twoje prawo.

    > Ok, zatem podziwiem, ze Apple znajduje rozentuzjazmowany tlum cieszacy sie
    > z tego, ze moze kupic samochod bez regulacji siedzen. Przy zakupie mozesz
    > sobie wybrac jedno z trzech ustawien. Jesli po zakupie przytyjesz czy
    > urosniesz musisz zmienic samochod.
    > Jesli producenci samochodow i rowerow podlapia ten patent to uwolnia
    > biednych klientow od tych strasznych rozterek, z ktorymi musza borykac sie
    > uzytkownicy konkurencyjnych platform.

    I znowu histeryzujesz. To nie są siedzenia. To pamięć masowa,
    która na większości słuchawek jakie miałem w ręce jest użyta
    może w 20%.

    > Jakis czas temu przyznales, ze nie korzystales dluzej niz 5 minut ze
    > wspolczesnego urzadzenia z Androidem. Co wiecej, kupujac lub testujac HTC
    > One X poczujesz sie jak w domu: bateria niewymienna, pamiec zaspawana.
    > Jesli zas chodzi o system, jak to mawia inna reklama: "sprobuj, przekonaj
    > sie sam".
    > Mysle, ze w tym watku dla mnie bedzie juz EOT, nie chce mi sie kontynuowac
    > tej przepychanki.

    Nie trafiłem analogią do Twojego zrozumienia dla ludzi, którzy
    chcą zapłacić więcej za coś, co bardziej lubią i nie czują się wcale
    zrobieni w jelenia? Nie kazdy był kiedyś biedny i przelicza dziś
    wszystko na złotówki, nawet swoje własne zadowolenie...