  • Data: 2010-11-26 19:03:50
    Temat: Re: Samsung R590 i5.
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-26 16:02, Jacek pisze:

    > Masz racje.
    > Szczegolnie przydaloby sie na toster na WiFi i bezprzewodowy czajnik do
    > kawy;)
    > Jakbys miala problemy z aplikacja, to napisze takowa stosownie do
    > sterownikow do w/w urzadzen.

    OK. Na dzień dzisiejszy potrzebuję porady fachowca jak wywalić z
    telefonu LG GT505 ikonę Navifon, bo jak się okazało toto tylko zawala mi
    telefon (i wysyła mi sma-y, żeby aktywować...i tak wkółko), a prawidłową
    aplikacją jest Nawigacja Orange i to to działa. Usunąć dadzą się tylko
    takie aplikacje jak Opera i Nawigacja Orange, ale one działaja i akurat
    mi są potrzebne.

    --
    animka