  • 11. Data: 2011-05-31 18:24:32
    Temat: Re: Samsung Galaxy S czy coś innego?
    Od: jadryś <a...@o...pl>

    W dniu 2011-05-30 16:14, ATA pisze:

    > hehe :) nie jestem
    > mam zone i dziecko, a pracuję jako informatyk :)
    >
    > pozdrawiam

    No tak..

  • 12. Data: 2011-06-01 10:40:32
    Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl>

    Quoted:
    jadryś (a...@o...pl)
    in news:is06bf$5ls$1@news.onet.pl

    > moduł GPS, nie jest to co prawda prawdziwa nawigacja drogowa, ale po
    > wgraniu mapek google, w terenie czy w mieście się nie zabłądzi i można
    > go używać off-line bez drenowania sobie kieszeni.

    Mapy Google offline? Gdzie tak jest?

    MSz

  • 13. Data: 2011-06-01 11:55:34
    Od: jadryś <a...@o...pl>

    W dniu 2011-06-01 12:40, Marcin Szumilas pisze:
    > Quoted:
    > jadryś (a...@o...pl)
    > in news:is06bf$5ls$1@news.onet.pl

    > Mapy Google offline? Gdzie tak jest?
    >
    > MSz

    W prawie każdym telefonie z systemem albo obsługą javy. Mapki trzeba
    pobrać z netu i wgrać do telefonu.

  • 14. Data: 2011-06-01 14:04:18
    Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl>

    Quoted:
    jadryś (a...@o...pl)
    in news:is59ar$oc6$1@news.onet.pl

    > W prawie każdym telefonie z systemem albo obsługą javy. Mapki trzeba
    > pobrać z netu i wgrać do telefonu.

    Aha. To może mieć dodatkową zalętę: szybkość działania. Bo poza miastami
    transfer może być tak słaby, że w samochodzie mapa nie nadąża się
    uaktualniać.

    MSz

  • 15. Data: 2011-06-12 20:00:05
    Od: jadryś <a...@o...pl>

    W dniu 2011-06-01 16:04, Marcin Szumilas pisze:
> [...]
    >
    > Aha. To może mieć dodatkową zalętę: szybkość działania. Bo poza miastami
    > transfer może być tak słaby, że w samochodzie mapa nie nadąża się

    Do nawigacji samochodowej to te mapki Google Maps off-line raczej się
    nie nadają. Po prostu jest to za duzo danych. Np. fragment 50 km2 to 1,3
    GB danych. Gdybyś chciał pobrać mapę polski w max przybliżeniu to jej
    objętość zajęłaby pewnie powyżej 100 GB.

  • 16. Data: 2011-06-12 20:01:50
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 12 Jun 2011 22:00:05 +0200, jadryś napisał(a):

> [...]
    > GB danych. Gdybyś chciał pobrać mapę polski w max przybliżeniu to jej
    > objętość zajęłaby pewnie powyżej 100 GB.

    Nikt nie powiedział,że trzeba pobierać największy możliwy zoom.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Po co uzywac czegos tak topornego jak BT do przesyłania czegokolwiek ?" -

  • 17. Data: 2011-06-12 20:16:23
    Od: jadryś <a...@o...pl>

    W dniu 2011-06-12 22:01, Waldek Godel pisze:

    > Nikt nie powiedział,że trzeba pobierać największy możliwy zoom.

    No, jeżeli chciałoby się mieć taka bardziej uniwersalna mapkę, taką
    również na wyprawy do lasu na grzyby czy nad jakieś dzikie jezioro na
    ryby to należałoby pobrać w jak największym zoomie.

  • 18. Data: 2011-06-12 20:22:01
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 12 Jun 2011 21:01:50 +0100, Waldek Godel wrote:

    >Nikt nie powiedział,że trzeba pobierać największy możliwy zoom.

    A ktos powiedzial ze trzeba sie czasem orientowac w ktora ulice w
    miescie skrecic ?

    Poza tym to tylko obrazki pokazuje - nawigacji w samochodzie
    absolutnie nie prowadzi.

    J.

  • 19. Data: 2011-06-12 20:24:26
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Wed, 01 Jun 2011 13:55:34 +0200, jadryś napisał(a):

    > W prawie każdym telefonie z systemem albo obsługą javy. Mapki trzeba
    > pobrać z netu i wgrać do telefonu.

    Jak to się robi? Jakiś dedykowany program trzeba mieć?

    --
    Kapsel
    http://galeria.kapselek.net

  • 20. Data: 2011-06-12 20:37:24
    Temat: Re: Samsung Galaxy S czy co? innego?
    Od: jadryś <a...@o...pl>

    W dniu 2011-06-12 22:22, J.F. pisze:

> [...]
    > miescie skrecic ?
    >
    > Poza tym to tylko obrazki pokazuje - nawigacji w samochodzie

    Jest w tym programie (mgmaps) opcja wytyczania trasy, jednak w moim
    telefonie pozycjonowanie trwa za długo jak do użytku drogowego.