  • Data: 2010-11-08 19:01:20
    Temat: Re: Samsung EX-1
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 08 Nov 2010 18:05:07 +0100, John Smith wrote:
    > Powtarzam, zapamiętałem raczej wymiary LX-3
    > (108.7 x 59.5 x 27.1 mm)

    Odnotowalem ;) Aczkolwiek rozwazamy EX1 kontra LX5, ktore juz są sobie
    baaaardzo bliskie gabarytowo.

    > Owszem, dlatego wybór nie jest oczywisty. Napisałem "powalczy", nie że
    > pokona.

    Jasna rzecz.

    Swoja droga: czy tylko mnie wydaje się, hm... glupie silenie się z tymi
    NEXami na ,,najmniejszosc'', gdy zostaje się w APS-C i nie ma zmiluj --
    szklo musi swoj wymiar miec?

    > Z pomiarów jakie widziałem wynika, że przymknięty do jasności kita nie
    > ustępuje mu ostrością. Ale w pełni otwarty ma ponoć bardziej miękkie brzegi.

    No tak, umknelo mi: raz, ze to 2.8, dwa ze to jednak odpowiednik 24mm. Z
    20-ka do u4/3 nie ma co porownywac, bo to jednak standard.

    pozdrawiam,
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns