  • Data: 2010-11-09 17:21:35
    Temat: Re: EVILe, bylo: Samsung EX-1
    Od: John Smith <u...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Michal Tyrala napisał(a):

    > Ty rozumiesz ten zachwyt, ja się jemu dziwie. Protokol rozbieznosci i
    > EOT, bo się zaczynamy krecic w kolko ;)) (moze cos o samochodach? :))

    No ale czym miałby konkurować EVIL z lustrzanką jak nie rozmiarami?
    Przecież tu nie chodzi o te parę procent którym zależy na maksymalnej
    ergonomii. Chodzi o masę krytyczną tych dziewięćdziesięciu paru procent
    którzy chcą kupić *całą* jakość (lustrzankową) ale nie chcą nosić
    *całej* lustrzanki.

    Jak najmniejszy korpus i naleśnik w niskiej cenie.
    To dzisiaj promuje produkt p.t. EVIL.
    Cała jakość w połowie pudełka.
    Nie system, rozszerzenia, drogie profi szkła, perspektywy i inne fanaberie.

    > No wlasnie u4/3, mimo ze wciaz ma dziury, jest jednak czyms wiecej. Masz
    > pare nalesnikow, masz UWA (lepszy optycznie, jak i malutki), masz
    > makrówkę. Jak do pol roku się nie pokaza 12mm i portret, to lykne 14mm i
    > to makro i dziekujemy, dobranoc.

    No ale ja też nie chcę Ciebie czy kogoś tutaj ewangelizować i ubierać w
    ten czy inny system. Tłumaczę tylko dlaczego dla mnie mały korpus taki
    jak NEX-a ma sens.

    --
    Mirek