  • Data: 2010-11-08 15:34:59
    Temat: Re: Samsung EX-1
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 08 Nov 2010 15:55:23 +0100, John Smith wrote:

    > No wiesz, różnica jak między golfem a passatem. Niby jakieś 10% a jeden
    > się zmieści w bramie, drugi przytrze (czytaj: w kieszonce).
    > :-)

    110x65x25mm vs 114x63x29mm. EX1 *jest* grubszy (czuc to po ,,korpusie'',
    nie wiem jaki udzial w tym wymiarze ma poskladany obiektyw...). Serio
    uwazasz, ze jest tu o czym mowic?

    > Ale NEX-5 z "racuchem" już powalczy.

    Przewaga tych kompaktow nad EVILem z plackiem jest ,,od eq. 24mm do
    tele'', przy wciac niezlej jasnosci szkla. BTW, slyszalem, ze ten 16mm
    do NEXa to tak srednio ostry jest, ile go trza przymnkac, zeby bylo ok?

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns