  • 11. Data: 2009-03-03 19:28:48
    Temat: Re: Sample z DP-2
    Od: "Obligator" <o...@b...pl>

    Jakby było mało, to polecam jeszcze lewy dolny róg i niebiesko zielone
    cienie (wszedzie) :)
    http://www.sigma-dp.com/DP2/sample-photo/img/SigmaDP
    2-006.jpg

  • 12. Data: 2009-03-03 20:13:24
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Obligator:

    > Jakby było mało, to polecam jeszcze lewy dolny róg i niebiesko zielone
    > cienie (wszedzie) :)
    > http://www.sigma-dp.com/DP2/sample-photo/img/SigmaDP
    2-006.jpg

    Pomniejsz sobie to zdjęcie. Dla mnie to wygląda jak czyjaś zaplątana ręka...

    http://www.sigma-dp.com/DP2/sample-photo/img/SigmaDP
    2-016.jpg
    http://www.sigma-dp.com/DP2/sample-photo/img/SigmaDP
    2-002.jpg

    Tu nic takiego nie ma. Przy silnym ciągnięciu cieni widać lekki szumik i
    tyle. Żadnych przekolorowań.

  • 13. Data: 2009-03-03 20:16:46
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Obligator:

    > Na poniższym zdjęciu:
    > http://www.sigma-dp.com/DP2/sample-photo/img/SigmaDP
    2-001.jpg

    > Przejścia tonalne:
    > - niebieski/czarny (środek kadru)
    > - pomarańczowy/czerwony (prawa strona kadru)
    > - czerwony/brąz (prawa górna strona kadru)

    Faktycznie widać tam dziwne ciapki, ale czy one nie są za grube na
    "dithering" w gradiencie? Przecież to Foveon, tu piksel powinien być
    wielkości jednego piksela. Może to jakiś szumik albo pozostałość po
    odszumianiu? Ponownie nie widzę takiego efektu na innych zdjęciach.

  • 14. Data: 2009-03-03 21:35:08
    Od: "JR" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Janko Muzykant" :

    > Rewelacja... do powtórzenia przez każdą współczesną lustrzankę :)
    > Ech, być czasem innym ciężko jest, droga Sigmo.

    no tak ... tylko tu nic nie trzeba resamplować :)

    --
    pzdr.
    JR

  • 15. Data: 2009-03-03 21:40:23
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze JR:

    > no tak ... tylko tu nic nie trzeba resamplować :)

    No i tak jakby w Sigmie DP1 nie chodzi o to, że tam jest Foveon...

  • 16. Data: 2009-03-03 22:00:52
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Paweł W. pisze:

    > Hmmm...
    > Ale czy nie o to chodziło? O_o
    > Gorzej, jakby było do powtórzenia przez każdego kompakta w cenie
    > 1000-1600zł.

    Wolę mieć ''niekoszerne'' 12Mpx i piękne 5 niż tylko piękne 5.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 17. Data: 2009-03-03 22:01:21
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    JR pisze:
    > no tak ... tylko tu nic nie trzeba resamplować :)

    Ale mnie ta robota nie boli :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /wymyśliłem certyfikat na ziewanie, szukam wspólnika z dojściami/

  • 18. Data: 2009-03-03 22:27:10
    Od: "KrzysztofK" <krzysztof123(usun_cyfry_z_adresu)@456travelphoto.pl>

    > Przyglądnijcie się dobrze zdjęciom a szczególnie przejściom
    > tonalnym.
    > Pełno placków i przebarwień a w cieniach hula czerwony szum.

    Dramat.
    Nawet na tych oczojebnych co to mysleli,
    ze saturacja zabije rozum i wzrok patrzacego.

    No... niektorym to jednak zabila.

    Jak mozna dzis cos takiego wyprodukowac????

    Pzdr
    KK

  • 19. Data: 2009-03-03 22:31:53
    Od: "JR" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Janko Muzykant" :

    > Ale mnie ta robota nie boli :)

    a ja kurczę, sobie tak czasami myślę jakby to pięknie było mieć
    4Mpx w gotowym, ładnie naświetlonym jotpegu,
    takim właśnie prosto do szybkiej konsumpcji -- jak karkóweczka
    z grilla w znanym :) przydrożnym barze...

    --
    pzdr.
    JR

  • 20. Data: 2009-03-03 22:32:47
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze JR:

    > a ja kurczę, sobie tak czasami myślę jakby to pięknie było mieć
    > 4Mpx w gotowym, ładnie naświetlonym jotpegu,

    Kup S5 :>