  • 81. Data: 2009-05-06 18:11:35
    Temat: Re: Samokrytyka - ale nie moja
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "gildor" <g...@N...gazeta.pl> wrote

    > wyminiesz? ominiesz. obok Ciebie. jak jest miejsce. jak nie ma to nie
    > stane. latać nie umiem.

    E tau zazwyczaj jest miejsce przed puszka
    a jeszcze nie na pasach, sygnalizatory
    zazwyczaj sa tak wysoko umieszczone ze
    kierowniki z puszek musza nosy do szyby
    przyciskac zeby je zobaczyc wiec najczesciej
    zatrzymuja sie dobre dwa - dwa i pol metra
    przed linia.

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 82. Data: 2009-05-06 19:35:00
    Od: "news" <m...@g...pl>

> [...]
    > w sytuacji, kiedy jedzie obok niego omijajacy go motocykl i tej samej
    > chwili samochody przed puszka zaczynaja ruszac? Moze olac motocykliste
    > jadacego z boku i sobie ruszyc w slad za puszkami przed soba czy moze
    > powinien poczekac, az motocyklista skonczy manewr omijania i dopiero
    > ruszyc, ale nie jestem pewny czy takie zachowanie jest prawnie uzasadnione
    > w ktoryms z punktow PoRDu. W sumie puszkarz caly czas jest uczestnikiem
    > ruchu, nie wlacza sie do niego itd, tylko stoi, bo mu korek uniemozliwia
    > dalsza jazde, wiec...? Wykonuje "manewr ruszenia" i powinien poczekac, az

    Bardzo dobre pytanie :)

  • 83. Data: 2009-05-06 19:37:51
    Od: "news" <m...@g...pl>

> [...]
    > dalsza jazde, wiec...? Wykonuje "manewr ruszenia" i powinien poczekac, az

    Ale moment, podobno motocyklista zakonczyl manewr i wygenerowal sobie pas
    ruchu, wiec wszyscy moga ruszac jednoczesnie :)))))))
    Co wiecej, motocyklista musi ustapic temu z prawej :)
    Czy sie myle?

  • 84. Data: 2009-05-06 19:42:40
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "news" <m...@g...pl> wrote

    > Co wiecej, motocyklista musi ustapic temu z prawej :)
    > Czy sie myle?

    Jak zwykle :-)

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 85. Data: 2009-05-06 19:49:11
    Od: "news" <m...@g...pl>

    > no widzisz? celowo pisałem uogólniając, bo wy w autach tak dokładnie
    > robicie w stosunku do nas. mimo to nie zaprzeczyłeś, że jest inaczej, a
    > Twój poziom wiedzy o PoRD z początku dyskusji mówi sam za siebie.

    Szkoda ze tak uogolniasz, bo wychodzi z tego jakis malo merytoryczny belkot,
    podparty argumentami w stylu "chlopcze" i "fizyka mi nie pozwala".
    EOT

  • 86. Data: 2009-05-06 19:49:57
    Od: "Henio" <a...@k...com>

    > Ale moment, podobno motocyklista zakonczyl manewr i wygenerowal sobie pas
    > ruchu, wiec wszyscy moga ruszac jednoczesnie :)))))))

    a dlaczego nie, znajdź przepis który by to zabraniał

    > Co wiecej, motocyklista musi ustapic temu z prawej :)
    > Czy sie myle?

    tak, pod warunkiem że chce zmienić pas ruchu, a chce?

  • 87. Data: 2009-05-06 20:02:09
    Temat: Re: Uprzejmie oswiadczam..
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-05-05 13:05:14 +0200, gildor <g...@N...gazeta.pl> said:

    > czasami nawet 2 auta mieszczą się na jednym pasie bez problemu

    No wiesz co?! Żebyś Ty, miłośnik lektury PoRD do poduszki, walnął
    takiego babola... No weś. Fstyd.
    Przypomnij no w takim razie jak brzmi definicja pasa ruchu. Nam raz, a
    sobie z setke.
    ;-)

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 88. Data: 2009-05-06 20:15:03
    Od: "news" <m...@g...pl>

    > "Panie sierżancie, ja co prawda zabiłem tego rowerzystę, ale miałem do
    > tego pełne prawo, no bo akurat omijałem tę wielką dziurę no i przecież nie
    > wyjechałem poza swój pas"
    > "Rozumiem, zatem wszystko w porządku panie kierowco, oto Pańskie
    > dokumenty. Szerokiej drogi."
    > "Dziękuję panie sierżancie."

    Przeciez rowezysta nie moze jechac razem z innym pojazdem po jednym pasie,
    to stoi jasno.

  • 89. Data: 2009-05-06 20:21:34
    Od: "news" <m...@g...pl>

    > tak, pod warunkiem że chce zmienić pas ruchu, a chce?

    Dobra w takim raze jest tak:
    | auto | moto auto | auto |

    wszyscy ruszaja razem razem, wyznaczony liniami pas srodkowy zaczyna sie
    robic za ciasny, wlasnie dla kogo za ciasny?
    Kto Twoim zdaniem pownien ustapic?

  • 90. Data: 2009-05-06 20:30:31
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    news pisze: