  • 121. Data: 2009-05-07 12:54:38
    Temat: Re: Samokrytyka - ale nie moja
    Od: Lama <l...@l...cc>

    gildor pisze:
    > ooo coś mi się przypomniało jako analogia.
    > skrzyzowanie równorzędne. na każdym wjeździe jedno auto i wszyscy chcą
    > jechac prosto
    > kolego news. kto pojedzie pierwszy?

    Motocyklista oczywiście :D

    --
    Lama
    Puzzle poskładane !

  • 122. Data: 2009-05-07 12:58:34
    Od: Lama <l...@l...cc>

    news pisze:

    > Przeciez rowezysta nie moze jechac razem z innym pojazdem po jednym pasie,
    > to stoi jasno.

    A jeśli jednak jest to bardzo zły rowerzysta i łamie prawo jadąc obok
    Ciebie ? To masz prawo go zabić czy nie ?

    --
    Lama
    Puzzle poskładane !

  • 123. Data: 2009-05-07 14:22:08
    Od: "news" <m...@g...pl>

    "Lama" <l...@l...cc> wrote in message

    > A jeśli jednak jest to bardzo zły rowerzysta i łamie prawo jadąc obok
    > Ciebie ? To masz prawo go zabić czy nie ?

    No teraz to pojechales szeroko.
    Najpierw chodzilo ci o to ze jadac po swoim pasie musze uwazac na rowerzyste
    jadacego po moim pasie i wyprzedzajacego mnie, jak Ci wytlumaczylem
    paragrafem PoRD, ze nie wolno mu bylo tego robic to stwierdzasz, ze uwazam
    iz mam prawo zabic rowerzyste??????

    Czlowieku o co ci chodzi?
    Masz jakis problem?

  • 124. Data: 2009-05-07 17:19:46
    Od: Ozz <o...@t...pl>

    de Fresz pisze:

    > Na moje, to on niczym nie jeździ. Kobieca intuicja mi wręcz podpowiada,
    > że nawet prawka nie ma. Ot, jeszcze jeden troll, kórymi ostatnio tu
    > wysypało.

    Moze jezdzi jakim ferari albo volvem na plejstejszyn i porownuje obrazki
    z ekranu z tym co widzi za oknem (wygladajac na ulice).

    --
    Ozz
    GSX600F

  • 125. Data: 2009-05-07 17:25:36
    Od: Ozz <o...@t...pl>

    news pisze:

    > Dobra w takim raze jest tak:
    > | auto | moto auto | auto |
    >
    > wszyscy ruszaja razem razem, wyznaczony liniami pas srodkowy zaczyna sie
    > robic za ciasny, wlasnie dla kogo za ciasny?
    > Kto Twoim zdaniem pownien ustapic?

    Madrzejszy ustapi.
    Najczesciej tak sie wlasnie dzieje. Wystarczy zaczac jezdzic zeby to
    stwierdzic, zamiast teoretyzowac w internecie :)

    --
    Ozz
    GSX600F

  • 126. Data: 2009-05-07 17:27:14
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Ozz pisze:

    > Moze jezdzi jakim ferari albo volvem na plejstejszyn i porownuje obrazki
    > z ekranu z tym co widzi za oknem (wygladajac na ulice).

    od volvo to z daleka prosze, to auto dla inteligentnych ludzi :)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 127. Data: 2009-05-07 17:44:29
    Od: "news" <m...@g...pl>

    > od volvo to z daleka prosze, to auto dla inteligentnych ludzi :)

    Wiem jak jest, prawdziwy mezczyzna nigdy nie przyzna sie ze jest slabym
    kierowca ani ze jest slabym kochankiem.
    Przepraszam Was panowie miszczowie, ze wtargnalem w Wasz swiat i zanegowalem
    swiatopoglad.

  • 128. Data: 2009-05-07 18:12:33
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Arni pisze:

    > od volvo to z daleka prosze, to auto dla inteligentnych ludzi :)

    o, nastepny Żurański

    --
    - gildor
    9'99

  • 129. Data: 2009-05-07 18:13:27
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Ozz pisze:

    > Madrzejszy ustapi.
    > Najczesciej tak sie wlasnie dzieje. Wystarczy zaczac jezdzic zeby to
    > stwierdzic, zamiast teoretyzowac w internecie :)

    brawo. zdałeś egzamin

    --
    - gildor
    9'99

  • 130. Data: 2009-05-07 18:31:05
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    Użytkownik "Arni" <a...@N...spam> napisał w wiadomości

    > od volvo to z daleka prosze, to auto dla inteligentnych ludzi :)

    inteligentnych inaczej? ;)
    Sorki Sławciu, musiałam ;)
    Ani ja ani moja druga jeszczepolowa nie mamy kompleksow wielkosci heheheh

    --
    Easy
    Zielona Dziura