    From: "go!" <g...@g...nospam.us>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Samodzielne pranie tapicerki
    Date: Thu, 12 Aug 2010 13:19:30 +0100

    On 12/08/2010 09:09, krzysiek82 wrote:
    > witajcie
    > miałem oddać wnętrze to gruntownego prania, niestety jak zobaczyłem jak
    > to robią "fachowcy" to wolę już sam to zrobić. Wymontowałem wszystkie
    > fotele, podsufitkę, wykładzinę podłogową

    Fotele i wykladzine to moze i dobrze ze wymontowales, lepiej i
    dokladniej wyschna na sloncu. Ale podsufitke? Nie boisz sie ze nie
    poskladasz tego bez oznak rozkladania?
    "Fachowcy" spryskuja to, czekaja, myja miekka szczoteczka, dokladnie (!)
    sciagaja nadmiar plynu odkurzaczem do prania, wlaczaja silnik, ustawiaja
    max ogrzewanie i zostawiaj zamkniete auto z uchylonymi szybami. Po 2-3 h
    jest na tyle sucho ze nie trzeba recznika pod dupe.