eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySamochody elektryczne z lat 1905-1920... też mialy zasieg 160km, jak dzisiejsze!Re: Samochody elektryczne z lat 1905-1920... też mialyzasieg160km,jak dzisiejsze!
    From: n...@o...pl
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Samochody elektryczne z lat 1905-1920... też mialyzasieg160km,jak
    dzisiejsze!
    Date: Mon, 31 May 2010 09:34:27 +0200
    Sender: n...@n...onet.pl

    > Ale jest źle wykorzystywana.
    Nie wspominałeś wcześniej o takich ograniczeniach. Ale rozumiem, że chcesz teraz
    wyjść z twarzą. Ilość ogniw może się nie podobać, choć nie mam pojęcia dlaczego?
    Ani ich dużo objętościowo, ani nie zajmują pół samochodu, nawet pod względem
    masy. Nie wiem jak teraz zamierzasz się obronić? Bardzo jestem ciekaw?
    Może miejsc ma za mało dla pasażerów? Albo koła za duże?
    Bagażnik ma około 200l. To może być dobry pretekst. Albo poszycie z laminatu.
    Coś się znajdzie.
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://www.speedyelise.fora.pl/