  • Data: 2023-02-27 18:17:28
    Temat: Re: Samochody elektryczne uzdrawiają ludzi :-)
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 26 Feb 2023 17:58:52 +0100, Shrek wrote:

    > Miało tak być, że ludzie umierali w karetkach a na narodowym było 90%
    > wolnych miejsc?

    Nie - do narodowego wysylasz ludzi, ktorzy sie do narodowego nadają.
    Wiec np bez innych schorzen, bo na narodowym nie ma sprzetu do ich
    leczenia.

    Wiec kierowac powinny szpitale po przebadaniu pacjenta.

    > I ktoś te pieniądze zarobił.

    Narodowy? Wojsko, czy kto tam go wyposazał? Lekarze i medycy ...
    tylko ze oni zazwyczaj mają prace, nawet kilka, wiec skąd sie wzieli ?

    >A jak był potrzebny to go i tak nie było.

    Wydaje mi sie, ze ktos tam jednak przebywal.
    Wiec odciązał łóżko w zwykłym szpitalu.

    > Świat oszlał. Społeczeństwa same domagały się kagańca na ryj i kija na
    > tych co pyskowali. Jak ktoś zadawał jakiekolwiek pytania to był od razu
    > linczowany jako szur, płaskoziemca, podpalacz masztów 5G czy co tam
    > sobie jeszcze wymyślisz.

    Eee tam, ja przed epidemią czytałem np o Nowej Zelandii.
    Po paru atakach taksowkarze protestowali, i chcieli, żeby rząd im
    nakazał montowanie szyby ochronnej.

    Bo sammemu zamontować to im sie nie chciało.

    J.