  • Data: 2023-02-27 19:55:53
    Temat: Re: Samochody elektryczne uzdrawiają ludzi :-)
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.02.2023 o 19:47, J.F pisze:

    > Jednoimienny to jednak zwykly szpital dawniej był.
    > Wiec i różny sprzęt na stanie.

    Miał, ale leczono tam kowid.

    > No coz, na niektore choroby sie umierało i przed covidem.

    Dokładnie - zwłaszcza jak się ich nie leczyło.

    > Teraz juz niby nie stoja, to pacjenci siedzą na SOR :-(

    Bez przesady - z wylewem (co do zasady) nie czekasz jak wtedy co bluzgi
    ratowników na lajfie leciały, bo im pacjenci w karetkach umierali

    > Moze i tak. We wroclawiu zrobili w jakim centrum konferencyjnym,
    > prywatnym, ktos sie ucieszyl, ale czy z dobrej partii?

    Strzelałem w ciemno i się nie pomyliłem:

    https://wroclaw.wyborcza.pl/wroclaw/7,35771,29471034
    ,ziec-kempy-na-mocno-przeplaconej-budowie-szpitala-t
    ymczasowego.html

    > Nie jest to znowu tak mało

    10% deklarowanej pojemności.

    https://politykazdrowotna.com/artykul/szpital-narodo
    wy-z-ok-10-oblozeniem/828472

    To jeszcze z czasów jak leżało tam 30 pacjentów:

    "Łącznie w Szpitalu Narodowym zatrudnionych jest 120 lekarzy i lekarek
    oraz 300 osób pozostałego personelu medycznego, tj: pielęgniarek i
    pielęgniarzy, ratowników medycznych czy opiekunów medycznych."

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!