  • Data: 2023-03-15 07:43:22
    Temat: Re: Samochody elektryczne uzdrawiają ludzi :-)
    Od: ddddddddddd <d...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11/03/2023 17:21, ddddddddddd wrote:

    > polskie pewnie wyjdą dopiero za kilka lat więc możesz jeszcze pożyć w
    > błogiej nieświadomości ;)

    Dr chorób zakaźnych pozywa pediatrę lansującego się w tv na specjalistę
    kowidowego. Faktycznie, kilka lat potrwa zanim takie sprawy się zakończą.
    Dobrze że są jeszcze ludzie którzy mają siłę walczyć z tym systemem, ja
    o prawdę walczyłem z dużą korporacją raz w swoim życiu i drugi raz
    swojego zdrowia bym chyba nie poświęcił (mimo że udało się wygrać)-
    szybciej bym wykręcił upadłość konsumencką i wrócił do normalnego życia...

    "Do Sądu Rejonowego dla Warszawy-Mokotowa został złożony zapowiadany akt
    oskarżenia przeciw dr Pawłowi Grzesiowskiemu. Pan doktor teraz będzie
    musiał przed sądem udowodnić, iż podważałem podstawową wiedzę medyczną
    oraz zaprzeczałem oczywistym metodom zapobiegania chorobom zakaźnym.
    Przed sądem karnym nie wystarczy jedynie opinia Pana pediatry, aby
    zdyskredytować wypowiedzi zakaźnika z wieloletnim doświadczeniem, które
    w każdym przypadku poparte były konkretnymi badaniami naukowymi."

    "Do Wydziału Karnego Sądu Rejonowego dla Warszawy-Mokotowa w Warszawie
    został złożony akt oskarżenia przeciw Anicie Werner i Katarzynie Górniak
    z TVN. Teraz oskarżone przed sądem będą musiały udowodnić, iż
    rzeczywiście "głosiłem publicznie serię covidowych bzdur". Dowód będzie
    musiał się opierać na faktach i wynikach badań. Tutaj opinia
    mainstreamowych celebrytów nie będzie miała znaczenia."

    https://www.facebook.com/photo/?fbid=593602332650505
    0&set=gm.5769863096445788&idorvanity=526471664118317
    &__cft__[0]=AZXpXgXvdCbEgAU1kX_WTd5g_xSNlX4_5JgWrf1O
    5O7uSN-kjdhllLcXp8r_r5LLgPz7Xq5KR727aRXaW9oXf90dvgoC
    tkjr5Nqgcpxsu5PzX8PpzhIcj4Uhc5jUGwlAzPepD-qyRNtrJiRu
    V-ywdaWs&__tn__=EH-R

    Lukasz