  • Data: 2023-03-15 17:04:58
    Temat: Re: Samochody elektryczne uzdrawiają ludzi :-)
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 15 Mar 2023 06:43:22 +0000, ddddddddddd wrote:

> [...]
    > Dobrze że są jeszcze ludzie którzy mają siłę walczyć z tym systemem, ja
    > o prawdę walczyłem z dużą korporacją raz w swoim życiu i drugi raz
    > swojego zdrowia bym chyba nie poświęcił (mimo że udało się wygrać)-
    > szybciej bym wykręcił upadłość konsumencką i wrócił do normalnego życia...
    >
    > "Do Sądu Rejonowego dla Warszawy-Mokotowa został złożony zapowiadany akt
    > oskarżenia przeciw dr Pawłowi Grzesiowskiemu. Pan doktor teraz będzie
    > musiał przed sądem udowodnić, iż podważałem podstawową wiedzę medyczną
    > oraz zaprzeczałem oczywistym metodom zapobiegania chorobom zakaźnym.

    A co - ktos poczuł sie oczerniony, czy jak to sie dokladnie w KK
    nazywa?

    > Przed sądem karnym nie wystarczy jedynie opinia Pana pediatry, aby
    > zdyskredytować wypowiedzi zakaźnika z wieloletnim doświadczeniem, które
    > w każdym przypadku poparte były konkretnymi badaniami naukowymi."

    IMO - calkiem łatwo. Wystarczy załączyc wybrane fragmenty podręczników
    medycznych, które zawieraja przeciez podstawową wiedzę medyczną
    i oczywiste metody zapobiegania.

    A jesli pan dr pozywajacy ma inna wiedzę ... szkoda, że nie skorygował
    podręczniką.

    > "Do Wydziału Karnego Sądu Rejonowego dla Warszawy-Mokotowa w Warszawie
    > został złożony akt oskarżenia przeciw Anicie Werner i Katarzynie Górniak
    > z TVN. Teraz oskarżone przed sądem będą musiały udowodnić, iż
    > rzeczywiście "głosiłem publicznie serię covidowych bzdur". Dowód będzie
    > musiał się opierać na faktach i wynikach badań. Tutaj opinia
    > mainstreamowych celebrytów nie będzie miała znaczenia."

    Nie wiem co on tam napisal, ale jesli chodzi o Covid, to jest masa
    publikacji z calego swiata, w których wiele różnych rzeczy można
    znaleźć, czesto sprzecznych :-)
    Tylko tu juz chyba trzeba bedzie sie złożyć na biegłego, który to
    wyszuka i zgrabnie podsumuje ...

    > https://www.facebook.com/photo/?fbid=593602332650505
    0&set=gm.5769863096445788&idorvanity=526471664118317
    &__cft__[0]=AZXpXgXvdCbEgAU1kX_WTd5g_xSNlX4_5JgWrf1O
    5O7uSN-kjdhllLcXp8r_r5LLgPz7Xq5KR727aRXaW9oXf90dvgoC
    tkjr5Nqgcpxsu5PzX8PpzhIcj4Uhc5jUGwlAzPepD-qyRNtrJiRu
    V-ywdaWs&__tn__=EH-R

    "Lekarz, który zaprzecza oczywistym metodom zapobiegania, takim jak
    izolacja, kwarantanna, szczepienia, testy, powoduje zagrożenie dla
    pacjenta"

    ... wietrze trudnosci w wykazaniu, ze to nic nie warte metody,
    bo uzasadnienie ze to oczywiste i podstawowe metody nie powinno byc
    problemem.
    Wystarczy innego lekarza na biegłego powołac, który bez trudu
    uzasadni. Moze byc profesor z uczelni, ktory to od lat studentom
    wykłada :-)

    A co dokladnie dr Martyka mówił, że tak podpadł ?

    J.