  • Data: 2013-06-24 03:36:45
    Temat: Re: Samochod z USA?...
    Od: A.L. <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 23 Jun 2013 20:07:59 +0200, Lewis
    <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> wrote:

    >Masz dostosować oświetlenie samochodu do naszych warunków. Osttnio
    >przerabiałem takie 2 amerykańce.
    >Przerabiasz kierunki z czerwonych na żółte i oddzielasz je od świateł
    >stop oraz dorabiasz światło przeciwmgłowe przednie.
    >Pozbywasz się obrysówek, do tego jeszcze mijania z symetrycznych na
    >asymetryczne dla ruchu prawostronnego.
    >Jedziesz na przegląd zerowy do SKP i tyle. Diagnosta robi swoje,
    >wystawia papier i won do WK.

    Dziek iza informacje. Wyglada na to ze nie jest to bulka z maslem :(

    Pytania:

    1. jakis ekspert ("eksppert"?) mowil mi ze wylot rury wydechowej musi
    byc po lewej stronie. Czy to prawda?

    2. Czy jest jakis warszat (warsztaty?) ktory zrobi to "pod klucz", to
    znaczy ja dostarcze samochod a on odda mi juz dostosowany do polskich
    przepisow?

    A.L.